Áčka z Annenských zahrad slaví 4 narozeniny

13.04.2015 10:06

Už je to tak, áčka z Annenských zahrad dnes slaví 4 narozeniny. Čas běží neskutečně rychle, je to nedávno co jsme se s paničkou našly a najednou už mám 4 roky a mí sourozenci také. Tak všechno nejlepší sourozenci moji :).

Pro filetku od paničky:

CH CZ, CH work CZ, Annie z Annenských zahrad ,,U"  - dnes jsou to přesně 4 roky co ses narodila a jen o dva měsíce méně mě věrně doprovázíš životem. Jsi tou nejlepší společnicí co jsem si mohla přát, kamarádkou a věrnou přítelkyní. Trpělivě snášíš všechny mé úlety a s nasazením se vrháš do všech aktivit které pro nás vymyslím. Jsi neuvěřitelně všestranná, zvládáš lovecký výcvik, working testy, obedienci a poslední dobou mě neustále překvapuješ na canisterapii, tolik lásky a empatie co je ve Tvém srdci mi vhání slzy do očí a děkuji Ti za všechny klienty kteří mají tu možnost strávit okamžiky s Tebou.
Všechno nejlepší filetko a mnoho společných šťastných let prožitých ve zdraví!