Canisterapie Motýlek

27.09.2012 11:06

Opět jsme byli všichni tři na naší pravidelné canisterapii v Motýlku, škole pro děti s více vadami. Dnes jsem prý byla moc šikovná, nejvíc se paničce líbilo když jsem pusinkovala Vojtíška. Nojo, to bude tím že se mi kluci jménem Vojta líbí, mám dva Vojty doma, no :).

Na začátku jsem trošku vylekala Toníka, moc rychle jsem se k němu nahrnula a Toník se mě lekl. Tak mě panička k němu nepustila a dala mu na klín Cedánka, s ním se krásně uklidnil. Já zase ležela mezi Vojtou a Tomáškem a zahřívala jsem je. Pak jsem šla ještě za Verunkou a té jsem prostě vlezla na klín a nechala se hladit. Protože děti za kterými teď chodíme jsou méně pohyblivé tak většinou společně ležíme a nebo sedíme. Dneska mi ale Verunka zvládla i párkrát hodit balónek a to se mi moc líbilo. Jasně že jsem jí ho vždycky donesla zpátky až do ruky :D.

No byli jsme dnes všichni moc spokojeni, především na dětech jsem viděla že se jim dnešní canisterapie líbila a tak jsme se všichni usmívali. Moc se těším na další návštěvu těch našich šikovných dětiček :).