Čertovo břemeno

18.08.2014 16:49

O víkendu 16.8.-17.8. 2014 jsme vyrazily do k Táboru, kde probíhaly zkoušky ZPR s názvem Čertovo Břemeno. Na Čertově břemeni jsme byly už vloni, tak to pro nás byla letos taková srdcová záležitost. Ubytované jsme byly přímo v místě srazu a řeknu vám teda že to je fakt pohoda - probudit se a nemuset nikde cestovat :)

Rozlosování proběhlo v sobotu ráno a my šly ZPR Čertvo břemeno v pořadí: pole, voda a les.

Pole: tady se dařilo, všechny disciplíny na poli jsem zvládla v plném počtu bodů. Byly jsme s paničkou obě ohromně spokojené, pěkný start do zkouškového víkendu :) Zajímavý byl handling a vlečka pernaté, paní rozhodčí si daly opravdu záležet a obě diciplíny poctivě postavily. Nám se s paničkou opravdu ohromně líbily.

Voda: vodu miluju a vodní disciplíny mi nedělají problém. Zvládly jsme s paničkou vše opět na plný počet bodů.

Les jsme měly rozdělený do dvou dnů. Čtverec jsme dělaly v sobotu a náramně se nám dařilo. Měla jsem kusy během chviličky. Odložení a pak vlečku srstnaté jsme dělaly v neděli. Při doložení jsem viděla rozhodčího jak vykukuje zpoza stromů, no byla jsem zpočátku trošku nervozní. Ale ležela jsem vzorně až do konce. Byla z toho 4. Pak jsme šly na vlečku srstnaté a tady jsem zazmatkovala - zastavila jsem se 2x uprostřed vlečky a čekala co mi panička řekne. Ta mě zavolala zpátky a opět nasadila. při třetím nasazení jsme se zase zastavila, panička na mě křikla back (poslala mě dopředu) a já teda šla. No, spíš to byl handling než vlečka a kvůli předcházejícímu zaváhání jsem nestihla časový limit, tak z toho byla trojka. Byla to škoda, protože to znamenalo že nemáme šanci ucházet se o vítěze zkoušek....

Na konci nedělního zkušebního dne byly ještě klidy - panička z toho neměla dobrý pocit, ale já věděla že to zvládneme a taky že jo.

Po sečtení výsledků bylo vyhodnocení. Díky trojce z vlečky pernaté jsme získaly 200bodů a skončily na 2 místě, Bezva ale bylo to, že z flatů jsme byly první, takže z toho byl titul CACT. Titul který nám chyběl do splnění podmínek pro udělení Českého šampiona práce :)

Letošní zkoušky Čertovo břemeno se nám moc líbily. Nejen proto že jsme získaly CACT, ale proto že byly moc dobře zorganizované, probíhaly na zajímavých terénech a pracovali jsme na nich s opravdu kvalitní a krásnou zvěří.

Výsledky: vĂ˝sledky ZPR 2014_web (1).pdf (69517)

Fotogalerie RK: https://www.retriever-klub.cz/fotogalerie/1136/fotogalerie-zpr-certovo-bremeno-2014