České Budějovice, trénink s Stefano Martinoli (ITA)

11.05.2012 09:09

Retriever sport před pořádáním prvního Českého Dummy trialu uspořádal trénink s italem Stefano Martinoli. Tak jsme se taky přihlásily abychom věděli jak tento trenér pracuje a dozvěděly se třeba nějaké další novinky ohledně výcviku.

Stefano je celkem specifický člověk a s ničím se moc nepáře. Trénink probíhal jako wolk up a protože jsem byla nejmladší tak jsem většinou každý nový úkol začínala. Na marking jsem běhala v pohodě a s jistotou, jakmile po mě ale chtěl Stefano memory tak byla docela nejistá a zastavovala jsem se. Když už jsem se zastavila nechtělo se mi rozběhnout se na povel paničky a pokračovat pro damík. Toto se opakovalo vlastně v průběhu celého tréninku, jakmile jsem se na memory zastavila nebo mě zastavila panička písknutím stopky tak jsem zamrzla a nechtěla pracovat dál. Panička musela přijít, damík mi ukázat a pak jsem teprve pracovala dál.

Nevím, možná mě znervóznila ta tenisová raketa co měl Stefano v ruce a když ji použil tak věřte že nehrál tenis. Viděla jsem že se to nelíbilo ani paničce, když viděla jak pes vedle nás dostal výpletem tenisové rakety po čumáku protože zakňučel. Věděla jsem že mě panička ochrání, ale i tak jsem byla trošku nervózní a moc s chutí jsem nepracovala.

Skončila jsem s tréninkem dříve než ostatní psi, ti měli ještě další disciplíny ale já až do konce tréninku nepracovala.

A zhodnocení mé práce Stefanem: na můj věk toho moc umím, umím vlastně všechno co potřebuji pro tento sport. Ale chybí mi jistota. I toto zhodnocení přispělo k tomu že se panička rozhodla že na čas přestaneme trénovat s kýmkoliv a budeme trénovat jen spolu, my dvě. Zaměříme se na jednoduché věci abych si byla jistější a nabrala jistotu a spolehlivost v práci.

Jen mě trošku mrzí že tentokrát nemáme žádné fotečky - ono to je asi hlavně tím že nám celý trénink hrozně pršelo, byly jsme s paničkou mokré všude, ale opravdu všude.