Další lekce s Júlií

13.03.2013 15:10

Včera jsme po krátké pauze vyrazily opět do Ostravy na lekci obedience a bylo to super, vážně super. Obě jsme s paničkou byly nadšené, Júlie prostě umí a dala nám zase a opět dost typů na další cvičení a hlavně zlepšování přesnosti a rychlosti jednotlivých cviků. Na lekci jsme byli jen dva psi, což bylo báječné protože byl dostatek času na naše ,,problémy".

Zahájili jsme aportky - jejich držení a nošení bez překusování. V OB-Z je jen držení, ale jasně že čím dříve to vše zvládnu tím lépe. Pak jsme makaly na zrychlení přinášení - já totiž když mám cokoliv v tlamičce si dávám na čas s tím donést to paničce, jsem prostě pomalá při návratu a to musíme zlepšit Júlie nám ukázala bezva trik, ten mě baví a už se těším až budeme to zrychlení trénovat.

Pak nás Júlie prověřila z polohy a chůze u nohy - jak jsme pokročily dál a byla spokojená. Prý u té chůze vypadám moc hezky :D. To s obraty které jsme dělaly následně už to tak slavné nebylo - no s obraty - přesněji s obratem, jasně že s tím doleva. Nějak ho sice udělám, na sportovku by to stačilo, ale na obedience to teda rozhodně nestačí. No a přišly jsme na to že mám nemotorný zadek, což teda mezi námi víme s paničkou už dávno. Tak nám Júlie vysvětlila co teď budeme na klikr cvičit, abych si vylepšila práci zadních nohou a měla ovladatelnější ten můj zadek :D. Taky paničce slíbila poslat video, kde uvidí jak to správně nacvičovat. To zase bude pamlskování , mňam :).

Hned jsme si ten nácvik v rámci lekce vyzkoušely a celkem mi to šlo. Panička s Júlií se usmívaly jak mohutně přemýšlím a vymýšlím což se to po mě vlastně chce.

Na konci lekce jsem sama uklidila všechny kužely, které tam měl vytažené ten druhý pes. Po jednom jsem je z konce místnosti donesla paničce a ta je pak jen šoupla do skříně. Jojo, blbinky - na ty mě užije.

A příště, to bude zase paráda - budeme pracovat s dřívky, jupí....