Dřívka a to ostatní

21.03.2013 00:00

V úterý jsme byly na další lekci u Jůlie a opět to bylo super. Jen s těmi dřívky jsem se zpočátku moc nevytáhla, trošku jsem pozapoměla co se po mě chce a nenamáhala se čichat, prostě jsem je zpočátku jen podávala a nerozlišovala. Panička s Jůlií mi ale vysvětlily co se ode mě očekává a pak se mi podařilo asi třikrát krásně zvládnout.

Taky se Jůlie koukala jak jsem se krásně naučila náš domácí úkol zaměřený na práci zadních nohou. No, ještě to nemám natrénované celé, ale už je to na dobré cestě. Do další lekce to určitě zvládnu.

Procvičovaly jsme čtverec, nebo-li box - vyslání do čtverce a zastavení se v něm. To mě bavilo, hlavně když mi kvůli zrychlení provedení cviku dala panička do čtverce míček - to mě to teprve bavilo.

A zkusily jsme ještě přeskok překážky a po něm zaujetí požadované polohy. Panička se rozhodla že budeme dělat stůj, je to pro mě nejjednodušší a dělám to nejraději. Výška překážky byla 50cm a skoky mi šly. I jsem pěkně na povel stála dokud mě panička nezavolala.

Lekce uběhla hrozně rychle a já se těším na víkend, kdy s paničkou vyrazíme na další cvičení.