Extreme agility by Night, Brno

12.01.2013 15:16

V pátek jsme i přes to že byla sněhová vánice vyrazili do Brna, panička nás všechny tři, tedy mě, Ceda a sebe přihlásila na Extreme agility by Night v Brně. V rámci této extrémní noci byla v plánu skoková technika s Eliškou Dolníčkovou a agility intenzivka s Kristinou Půdovou.

Panička nás nejprve pořádně vyvenčila, pak naložila do auta a vyrazila na cestu. No, jelo se docela špatně, ani jsme pro jistotu s Cedánkem v tom kufru nedutali, aby se panička mohla soustředit. Hustě sněžilo a bylo teda pořádné náledí na dálnici. Až do Olomouce se jelo pomalu a docela mizerně, za Olomoucí už to bylo v pohodě. No, jenže jak se ukázalo ještě nebylo vyhráno. nemáme totiž navigaci, všude jezdíme podle mapy a tentokrát jsme se v Brně docela zamotali a nemohli jsme halu najít. No, ale panička si poradila :) Asi třikrát zastavila a zeptala se na cestu, a naštěstí nám jeden řidič MHD fakt dobře poradil, tak jsme s mírným zpožděním dorazili na místo, tedy do haly kde se trénovalo.

Panička nám s Cedem zase vzala ten látkový domeček co nám pořídila, aby s námi mohla trénovat střídavě.

Nejprve se nám věnovala Eliška. Já byla první na řadě. Nachystala nám dvě sekvence, na kterých paničce vysvětlila podstatu skokové techniky a taky to, proč je důležité se to naučit. No a pak jsem šla na věc. Bylo vidět že jsem nedočkavá a párkrát jsem se sekvencí přehnala hlava nehlava.... No, pak jsem to pochopila a snažila se, aby mě Eliška mohla pochválit. A taky že jo, Elišce se moje výkony líbily a věřte nevěřte, hned poznala že cvičíme s paničkou lovecký výcvik, prý podle toho jak beru do tlamičky aportek na který mě panička vysílala :)

Po mě přišel na řadu Cedánek, ten už ví jak na to a byla to pro něj celkem hračka. Podobné cviky s paničkou už dělávali. A Eliška Cedánka moc pochválila, za to že byl způsobný a je vychovaný :) Hm, to by ho měla vidět doma, když řádíme :D Ale je fakt že když Ced pracuje tak se většinou opravdu hodně snaží, udržuje s paničkou oční kontakt a chová se způsobně.

No, řeknu Vám že jsme ale byli oba s Cedánkem z té skokové techniky během chviličky docela unavení, ono se to nezdá ale když to děláte poctivě je to únavné. No, panička to poznala, šla se s námi chvilku projít abychom se odreagovali a pak nás schovala do domečku, kde jsme si odpočinuli.

Mezitím byla prohlídka parkuru který připravila Kristina a pak se šlo na věc, teda na agility. Cedánek běhal vždy jako první z naší dvojice a já běhala až úplně nakonec,poslední ze všech psů, protože mi Kristina vymyslela vždycky něco extra :D, ještě neumím všechno a dohodly se s paničkou že budu běhat lehčí věci než ti psi co už běhají dlouho. No, dařilo se nám střídavě, občas jsme něco zvrzali. Ale to k tréninku prostě patří, proto jsme tam jeli, aby nám Kristina poradila jak na to a co případně děláme špatně.

Cedánek dostal pochvalu, že běhal mnohem lépe než posledně ve Valašském Meziříčí kde byl s paničkou na intenzivce taky u Kristiny. Nezačuchával se, jen jednou jedenkrát našel nějaký ztracený pamlsek co tam vytratil nějaký paniček - to je největší neštěstí, ztracené pamlsky na parkuru. Mě se podařilo taky jeden najít.

Parkur byl pěkný, běhavý, daly se na něm procvičit všechny typy otoček a to byla panička ráááda, protože přesně tohle potřebujeme. Já zase zlobila s běháním na pravou ruku, sem-tam jsem se zapoměla a běžela zase paničce k levé ruce, místo k pravé kterou mě vedla. Ale už to bylo lepší, to se poddá.

Krize přišla po 23 hodině. protože v tu dobu už většinou spíme a nejsme zvyklí trénovat, nějak nám to nemyslelo a dělali jsme kraviny. Cedánek prý nastartoval bíglí mozek a přestal se soustředit, panička nechápala co je levá a co pravá díra tunelu a já se v posledním běhu taky moc nepředvedla. Ale Kristina to postavila tak, abychom skončili všichni úspěchem a říkala že se jí to taky stalo, na prvních dvou extrémních nocích měla taky výpadek, :)

Domů jsme vyrazili po půlnoci, panička se ještě cestou stavila koupit ledovou coca-colu aby neusla při řízení. Cesta zpátky byla už naštěstí v pohodě, nesněžilo a silničáři za tu dobu co jsme trénovali vzorně odklidili cestu, tak jsme v pohodě dorazili ve 2 hodiny ráno domů.