Gabby Harris podruhé...

08.06.2014 22:14

Filetka v neděli opět zůstala doma a já vyrazila na další seminář s Gabby Harris, tentokrát do Olomouce. Gabby opět nezklamala, seminář poutavý, zajímavý a strefil se tam, kam zrovna teď s filetkou potřebujem = do otázek o motivaci a souhry týmu.

Čím se Gabby ve své práci řídí? Především srdcem a vždy jí záleží na tom aby zvíře mělo možnost volby. Práci se zvířaty buduje především na vztahu a důvěře, tak jako ona věří jim, tak věří i zvířata jí. Během semináře jsem slyšela a mám zaznamenáno mnoho úžasných myšlenek, každá z nich je hluboká a dohromady dávají velký smysl.

Co bylo tématy semináře:

  • základy výcviku
  • vztah a důvěra
  • ego a vedení

Tři dá se říci jednoduché témata, pod kterými se skrývá velmi mnoho :D. Bavili jsme se v souvislosti s tématy konkrétněji a více o motivaci, kontrole, hře, pocitech, posílení a zpevnění, trestech, komunikaci, důvěře, egu, výzvě, učení, signálech, plánu, jak říci ne, zda být dominátor nebo vůdce, o intuici, o meditaci, o signálech, gestikulaci, telepatii, neúspěchu a jeho příčinách, ale hlavně - hlavně o lásce která nesmí při práci se zvířaty chybět.

Nebudu lhát, mám popsanou půlku sešitu a jsem moc ráda že byla ta možnost Gabby vidět a hlavně slyšet, slyšet její názory a postoje k životu a zvířatům.

Dvě nejzajímavější myšlenky:

Klíč ke všemu je pokora.   Můj pes je moje rodina.

Děkuji Gabby......