Hanácká národní výstava Brno

07.01.2012 14:00

Vyrazily jsme na moji úplně první výstavu. Konala se v Brně a protože jsem ještě mládě byla jsem přihlášená do třídy dorostu. Před výstavou mě panička nechala ostříhat abych se prý rozhodčímu líbila a učila jsem se výstavní postoj, což se mi více méně dařilo.

V Brně bylo docela narváno, tolik psů pohromadě jsem snad ani nikdy neviděla. A neuvěříte - potkala jsem tam moji sestřičku Abby, která vyhrála na podzim v Oslavanech třídu štěňat. Docela dlouho jsme čekaly, čas jsme si krátily povídáním se známými které jsme na výstavě potkali. Panička se usmívala a byla spokojená, protože jí spoustu lidí co chodili kolem nás řeklo že jsem prý hezká :D juj až se stydím když to tu tak píšu.

Konečně přišla řada na nás, posuzoval mě fakt super rozhodčí, pan Korda a fakt jsem se mu líbila. Na začátku mi koukl na zuby a pak jsme běhaly s ostatními fenkami v mé třídě v kruhu. Jen jsme nějak nechápala že Abby vyřadil z posuzování hned ze začátku,ale neměla jsem čas řešit co se stalo. Panička mě potřebovala tak jsem běhala společně s ní dokola. Pak jsme běhaly samy, pan rozhodčí se koukal na můj krok a na mé nohy :D. Strašná sranda, řeknu Vám. Potom jsme chodily po jedné ke stolečku, tam se po nás chtěl výstavní postoj a pan rozhodčí si nás prohlížel a diktoval zapisovatelkám nějaké údaje. Moc jsem se mu líbila, hlavně prý moje krční linie :D. Jojo, dieta před výstavou se vyplatila.

Po uběhnutí asi dvou dalších koleček nás rozhodčí zastavil a řekl paničce že máme zůstat stát u cedulky s číslem jedna - že tak to dneska vidí a že jsme tedy vyhrály.

Hm, super - vyhrála jsem VN1  = velmi nadějná a první místo. Odjížděly jsme z Brna šťastné a spokojené.