Hanácká národní výstava psů, Brno

05.01.2013 18:51

Tak jsme stejně jako vloni vyrazily na Hanáckou národní výstavu psů. Sice už jsem uchovněná, ale panička tvrdí že se ráda předvádím a že aspoň na dvě výstavy letos pojedeme. No, uvidíme na konci sezóny kolik těch výstav nakonec bude :). Letošní Hanácká výstava se zase konala v Brně a flaty posuzovala paní Linda Voláriková.

Hned po příjezdu jsme po cestě k našemu kruhu číslo 20 potkaly sestřičku Abbi s paničkou, která se taky přišla vystavovat. No a u kruhu jsme se potkaly s Angií a jejími páníčky, že se tam potkáme jsme veděli, protože si paničky píšou a domlouvaly se že se na výstavišti sejdeme.

Nás panička přihlásila do třídy pracovní, využila toho že už mám splněné pracovní zkoušky a můžu se tedy vystavovat v této třídě :)

Čekání než na nás příjde řada bylo zase hodně dlouhé. Docela jsem se nudila. Chodily jsme se s paničkou vyvětrat ven, kde mi panička házela balonek abych se prý trošku vybouřila. Prošly jsme se i mezi stánky po výstavišti, proplétaly se hromadou psů. No a taky s sebou panička vzala můj nový domeček který mi pořídila pro tyhle příležitosti, tedy na akce na kterých budeme muset čekat. Panička byla z domečku nadšená, protože mě do něj schovala a nemusela mě pořád hlídat na vodítku. No, mě se domeček líbil už méně, nebyla to taková zábava jako když můžu vidět a olizovat všechny ty psy kolem sebe. Ale vydržela jsem to a a ani jsem na domeček neškrábala, prostě jsem v něm čekala...

Nejprve šly do kruhu mé sestřičky Abbi a Angie, vystavovaly se ve třídě mladých. No, Abbi se bohužel den před výstavou na ledě poranila a kulhala. Paní rozhodčí ji proto neposoudila a poslala ji domů. Zato Angie se krásně předvedla, moc se snažila :). Nakonec dostala od paní rozhodčí VD, což je pěkná známka :).

Pak byla řada na nás. S paničkou jsme do kruhu nastoupily jako první. Nejdříve jsme společně běhaly v kruhu a pak bylo samostatné posuzování. Paní rozhodčí jsem se líbila a tak jsem se před ní předváděla o sto šest, protože ona se mi líbila taky. Ukázala jsem se jí ze všech stran, nechala si prohlídnout zuby a prohmatat tělo.

No a jak to dopadlo? Nádherně!!! Bylo z toho 1. místo, známka výborná a titul CAC :)

https://kara69.rajce.idnes.cz/Hanacka_narodni_vystava_psu%2C_Brno/