Intenzivka obedience

08.05.2013 17:18

Volný sváteční den jsme využili opět ke cvičení. Panička nás přihlásila na intenzivku obedience. Jaké bylo mé překvapení když jsme se tam setkaly s Lenkou a Kirou - Kira se mnou trávila štěněcí věk, hned jak si mě panička dovezla domů bývala jsem cca měsíc dopoledne ve ,,štěněcí" školce a tam se mnou byla Kira. Tak jsem byla ráda že ji zase vidím a hned jsem ji na přívítanou celou olízla :)

No a pak jsme začly cvičit, nejprve dopoledne venku. Bylo dusno a horko, tak to bylo na nás psech znát že se nám nechtělo moc rychle a akčně cvičit :) Po té co se rozpršelo jsme šli všichni dovnitř, do naší cvičící místnosti a tam jsem v intenzivce pokračovali až do pěti odpoledne. No, řeknu Vám že nakonci už jsem byla pořádně unavená, tak moc že se mi podařil na louce kde mě panička šla vyvenčit ztratit dummyball, no nenašly jsme ho ani já ani panička. Co naplat, cvičení nám dalo zabrat a intenzivka byla opravdu intenzivní - ale tak to má být :)

Co jsme procvičily:

  • dlouhodobé odložení ve skupině psů - nejdéle jsme vydržely Kira a já :), bylo to v leže i v sedě
  • přiřazení k noze do výchozí polohy
  • chůze u nohy
  • obraty na místě i za chůze
  • přivolání
  • vysílání do čtverce
  • polohy - sedni, lehni, vstaň
  • aporty
  • za pochodu odložení do sedni, lehni, vstaň