Jak to všechno začalo

21.05.2011 16:00

Narodila jsem se 13.4,2011 v chovatelské stanici Z Annenských zahrad. Bylo nás celkem 10 štěňátek, 7 hnědých holek, dva hnědí kluci a jeden černý kluk. U mámy mi bylo fajn, až do dne, kdy si noví páníčci odnesli některé z mých sourozenců. To jsem se začala zvědavě vyptávat jestli si pro mě taky někdo příjde a už jsem se na to náramně těšila. Moc jsme si přála hodnou paničku, která mě bude mít ráda a se kterou bude zábava. 

 A jednoho dne jsem ji poprvé uviděla - to mi bylo osum týdnů - moji budoucí paničku :). Moc se mi líbila a já jí taky, pomazlily jsme se spolu, pohrály si. Najednou ale odjela s mým bráškou - jediným černým flatem z nás všech.

Druhý den mě ale čekalo překvapení - pánička se pro mě vrátila - přijela si pro mě. Stejně jako já tak i ona poznala že prostě patříme k sobě. Můj flatí bráška Angel kterého si původně odvezla udělal hroznou radost kamarádce Štěpánce u které hned večer ten den co odjel zůstal a páníčka se vrátila pro mě a říkala mi že jsem její vysněná princezna :).  

 

Tohle jsme já a Angel se svými paničkami