Jarní svod loveckých plemen

15.04.2012 08:00

Druhý den po výstavě v Ostravě jsme zase někam s paničkou jely - a zase samy bez bígla Ceda. Trošku pršelo, ale to mi nevadí a paničce asi taky ne když mě někam vzala i za deště.Dojely jsme do Frýdku - Místku kde se k nám přidala Táňa a labradorka Coudy.

Pak jsme ještě chvilku jely a dorazily na okraj lesa, k myslivecké chatě na Hliníku. Byly jsme tam mezi prvními, za námi začlo přicházet nějak moc psů. Zaregistrovaly jsme se a čekaly na zahájení. Nástup byl moc pěkný - všichni v zeleném a troubili na roh. Pak bylo přivítání a čekaly jsme na posouzení. Před námi byl jeden ohař a Coudy. A pak volali nás - vyšly jsme na verandu k myslivecké chatě kde byl pan rozhodčí. Podíval se mi do tlamy na zuby, prohlídl oči a uši, Pak mě změřil a říkal že mám 58 cm - což se paničce zdálo moc.

Nadiktoval výsledek pánovi který zapisoval a dostaly jsme razítko do průkazu původu. Tak mám tedy potvrzeno že jsem ,,standardní" :) , bez vad.

Ze všeho nejvíc se mi ale líbilo to, že jsem pak mohla běhat pro dummy které mi házela Táňa.