Javorinka, sk.

31.03.2012 08:00

31.3.2012 - 01.04.2012: V sobotu ráno jsme vyrazily s paničkou zase někam autem - což mě vůbec netěšilo protože cesta autem mě nebaví a nudím se když někam jedu. Pršelo a my jely samy - bez bígla Ceda. Jely jsme poměrně dlouho - panička říkala že jedeme na Slovensko, k Trusalové na místo nazvané Javorinka. Asi kolem 9 hodiny jsme tam dorazily, panička zjistila že budeme cvičit až odpoledne tak jsme se ubytovaly a trošku se prošly po okolí. Pak jsme si šly odpočinout a nejhorší pro mě bylo když mě panička nechala samotnou na pokoji - na novém, neznámém místě mě nechala samotnou a říkala že jde na oběd :). Ale vydržela jsem to a panička se pro mě jako vždy vrátila, nezapoměla na mě. Pak jsme se nachystaly a vyrazili trénovat - společně s námi cvičil i Teddy  - pracovní labrador od Tibora. Byla jsme po cestě ještě unavená a taky jsem se zlobila že mě panička nechala v pokoji samotnou, tak jsem se ani moc nesnažila - prostě jsem jen tak ledabyle chodila a přinášela dummy - což se paničce moc nelíbilo. Musela jsem běžet do velkého kopce a tam nahoře byl jeden dummy vedle druhého - vzala jsem jeden do tlamy ale najednou se mi víc líbil ten co ležel vedle, tak jsem si ho chtěla vyměnit za ten co už jsem držela. Už jsem se k tomu chystala, když najednou křik - a já pochopila že to Martin křičí na mě. Moc jsem se lekla a viděla paničku jak běží ke mě. Počkala jsem na ni, panička mi vrazila do tlamičky ten dummy který jsem vzala jako první a nechala mě sedět  -poodešla a pak mě přivolala. Došla jsem k ní hodně nejistě a odevzdala dummy. Pak mě panička chtěla poslat na to samé místo a já prostě nechtěla jít, bála jsme se že zase něco zkazím. Prostě jsem nevyběhla od nohy a paničce a Martinovi se to nelíbilo. Vždy jsme se kousek posunuly blíž k místu kde ležely dummy a panička mě zkusila poslat - ale já prostě nemohla vyběhnout a nevyběhla. Na konec tréninku jsem dělala dohledávku - tam jsem ten svůj předchozí výkon trošku napravila. Po tréninku jsem byla s paničkou na dlouhé procházce kolem přehrady a dokonce jsem se i koupala - donesla jsem balonek který panička upustila do vody - proč ho tam pustila to nechápu :D, ještě že jsem jí ho vytáhla....

V neděli ráno jsme se byly projít zase kolem přehrady a pak jsem byla sama na pokoji. Cvičit jsme šly až odpoledne, po obědě. Snažila jsem se daleko víc než v sobotu - když jsme přišly na místo cvičení byl přede mnou nějaký zlatý retriever, kterému se nechtělo nosit dummy - tak mě Martin zavolal a já byla ráda že se můžu předvést a ukázat že to umím. Pak dorazil Teddy a opět jsme cvičili spolu - na konci cvičení protože jsme byli šikovní se k nám přidali další dva psi a udělali jsme walk up, což mě hooodně bavilo a běhala jsem s velkou chutí pokaždé když mi panička dala povel.

Po cvičení jsme se zbalily a vyrazily domů, za Cedem a čekali na nás i Pavel a Exa.

Byla to pro mě velká zkušenost - sama bez zbytku smečky jsem byla poprvé a i to že kolem mě byli psi které jsem neznala bylo pro mě vzrušující. Jsem na sebe pyšná a myslím že i panička byla spokojená že jsem to zvládla.