Klubová výstava Oslavany

22.09.2012 20:00

Tak a jsme doma, tentokrát z Klubové výstavy která se konala v Oslavanech. Klubová proto, že ji organizoval Retríever klub a byla opravdu jen a jen pro retríevry. Bylo tam celkem 410 retríevrů a úplně nejlepší bylo to že všichni které jsem tam dnes potkala se chtěli jen vítat a pusinkovat. No to bylo něco pro mě :).

Potkali jsme tam spoustu známých, já psích kamaradů a panička spoustu známých lidských páníčků. A úplně nejlepší bylo to, že tam byly i mé dvě sestřičky - Abbi a Angie, tak nám ten den alespoň příjemně ubíhal. Ona výstava je především o čekání, během něho jsem se občas nudila, občas se procházela a občas běhala za balónkem který naštěstí panička vzala s sebou :D Ta panička prostě myslí na všechno :D

Všechy flaty posuzoval rozhodčí Mr. Robert Allen z Velké Británie, a obě jsme s paničkou byly zvědavé jak se mu budu líbit. Fen bylo celkem 38 a ve třídě mladých kam jsem byla přihlášená i já jich bylo 14.

Odpoledne kolem 14hodiny jsme přišly na řadu, přišla ta moje chvíle kdy jsem se mohla ukázat a já se teda ráda ukazuju :D. Běhaly jsme v kruhu s ostatními a rozhodčí si nás prohlížel. Pak jsme za ním chodily jednotlivě a to už si nás nejen prohlížel očima, ale kontroloval zuby, prohmatával si naše tělo, zkoumal naše kosti a svaly - no řeknu Vám že docela důkladně...., ale to je správné, protože posouzení bylo tím pádem spravedlivé. Pak jsem ještě musela stát ve výstavním postoji a rozhodčí na mě koukal a psal posudek. Takhle posoudil všech 14 psů a v kruhu si nechal jen feny které dostali známku V. To jsem byla i já. Mezi těmito fenkami pak vybíral vítěze a vlastně zadával první čtyři místa v pořadí. No chodil kolem mě, ale nakonec vybral jiné fenky. Vítězkou byla kamarádka Geisha Oasis of Peace od Bětky Vrublové a je opravdu moc krásná takže vyhrála opravdu ta nejhezčí :).

Já dostala známku Výborná a moc pěkný posudek, obě jsme s paničkou opravdu spokojené.

POSUDEK:

játrová fena, hezky modelovaná hlava, oko o.k., dobře vybalancovaná silueta, preferoval bych větší dosah krku, ramena dobře zaúhlená, dobře rovná hřbetní linie, kosti a tlapy o.k., velmi dobře nasazený ocas, silná v bedrech, záď dobře osvalená, harmonicky se pohybuje.

Fotečky za které děkujeme Markétě (paničce od Angie): https://kara69.rajce.idnes.cz/Klubova_vystava_Oslavany_a_setkani_s_Abbi_a_Angii/