Mikulášská canisterapie v Motýlku

06.12.2012 22:19

Opět jsme byli na canisterapii v Motýlku, nazvala jsem ji Mikulášská protože jsme tam šli na Mikuláše. Donesli jsme dětem barevné papíry jako nadílku, aby si mohly vyrobit papírové ozdoby na stromeček.

https://kara69.rajce.idnes.cz/Mikulasska_canisterapie_Motylek/

Tentokrát jsme šli zase oba - Cedánek a já a moc se mi tam u dětí líbilo. Napřed jsem je všechny na uvítanou pořádně olízala a pak už jsme s Cedem střídavě polohovali u jednotlivých dětí. Mě se moc nechtělo ležet na boku, tak mě panička nechala ležet ,,normálně" a to jsem byla stejně jako děti spokojená. To Cedík se zase vytáhl a pěkně ležel na boku a tulil se k dětem.

Já pak ležela u Tomáška a on mě teda docela vylekal, má rýmu tak se začal dusit a potom brečel a to mě vyděsilo. Ale ne moc, po chviličce už jsem u něj zase seděla a nechala se drbat.

Dnes se mi hodně líbila Verunka, která mi házela balonek a moc pěkně se na mě smála.

Na rozloučenou jsem dostala od dětí piškoty a dávala jsem si jo pozor abych nikoho nerafla. Musela jsem se moc ovládat, ale zvládla jsme to :D.

Po canisterapii jsme potkali na louce venku Exu s Pavlem, tak jsme se šli projít a pořádně vyblbnout.