Milovice

24.03.2012 08:00

Panička nás přihlásila na WT Milovice do třídy E - bylo to pro nás obě vůbec poprvé co jsme startovaly na zkouškách.

Protože jsme se rozhodly docela na poslední chvíli jely jsme společně s labradorkou Exou a jejím paničkem Pavlem až v sobotu ráno. Což jak se nakonec ukázalo nebylo ideální, protože jsem po takřka 4 hodinové cestě autem byla docela unavená.

Na registraci před zkouškami jsme dorazily takřka na poslední chvíli. Po registraci jsme se přesunuli do lesa, kde celé WT probíhaly. Čekalo nás 5 disciplín, které posuzovali dva rozhodčí: Wolfgang Harrer (Rakousko/ a Martin Rytíř (CZE).

Na začátek to byl jednoduchý marking s výstřelem. Můj klid při výstřelu a odhození dummy jsme trénovaly takřka na poslední chvíli, tak panička neměla moc jistotu že to usedím. Proto se rozhodla že mě nechá raději na vodítku. Já výstřel v pohodě useděla, ale díky vodítku jsme získaly jen polovinu bodů. Druhá disciplína byl dubble marking s chůzí u nohy. Byla jsme po cestě unavená a fakt se mi u nohy zrovna hodit nechtělo, tak jsem paničku docela pozlobila tím že jsem se táhla tak dva kroky za ní. Výstřely jsem ustála v pohodě a oba dummy donesla s jistotou. Třetí byla chůze u nohy s výstřelem a pak dohledávka. Chůzi i výstřel jsem zvládla, ale ta dohledávka... Napřed se mi nechtělo odejít od paničky a když jsem se odhodlala tak jsem uviděla nějakou podivně skrčenou postavu mezi stromy a místo hledání dummy jsme začala vyštěkávat tu postavu - to jsem si ale docela spletla disciplíny :(. Až po několikátém připomenutí že mám hledat jsem vyštěkávání vzdala a šla teda hledat. Při hledání druhého dummy mě rozhodilo šustící listí pod nohami jedné z organizátorek a já se zastavila cca 2 metry od paničky a chvilku trvalo než jsem k ní došla. Pak nás čekal blind - je fakt že už jsem se s ním setkala, ale pro mladého psa je hodně těžké jít pro dummy ,,naslepo" a navíc mi v cestě stál nějaký železný sloup. Panička se musela hodně snažit aby mě dostala tam kde dummy ležel. Nakonec jsem ho ale našla a byla jsme z toho tak unavená že jsem se zase kousek před paničkou zastavila. Poslední disciplína byl walk up, byla jsme ve skupině se čtyřmi psy. To mě bavilo a dummy za příkopou jsem našla docela rychle a protože jsem neviděla na paničku tak jsem s dummy pelášila rychle za ní.

kara69.rajce.idnes.cz/WT_Milovice

Závěrečné hodnocení: obstála jsem. Bodové hodnocení nebylo vysoké 47 bodů ze 100 možných a získala jsem 5 místo v celkovém pořadí. Jsem spokojená a hrdá na to že jsem všechny disciplíny dokončila a ve svých 11 měsících jsem složila mé první zkoušky.

A taky jsem paničce slíbila že příští výsledek bude lepší, tak snad to vyjde a já svůj slib dodržím.