Moje první donáška srstnaté

28.09.2012 14:00

Hmmmm, panička vytáhla dnes ráno něco moooc voňavého, strašně mě to lákalo a bylo to měkoučké a heboučké. Říkala že prý je to králík a že nastal čas vyzkoušet donášku srstnaté. Vyrazily jsme kousek za Kopřivnici, na jedno z míst kde chodíme trénovat a kde to teda znám.

Nejprve mi s králíčkem udělala panička hravý aport. Odhodila ho kousek a já byla tak natěšená že jsem ho hned chytla a donesla.

Pak mi ho dávala jen tak z ruky, ale já opravdu nevěděla jak ho mám z ruky chytit a moc se mi do toho nechtělo. Oblizovala jsem ho, ale ne ane ho vzít do tlamky.

Tak mě panička nechala sedět, šla směrem k vysoké trávě a najednou se vrací bez něj, toho voňavého báječného králíčka :(. No, ale hned vzápětí mě vyslala na dohledávku a ejhle, já toho králíčka našla :D. S radostí jsem ho bafla a běžela ho předat paničce. No, moc jsem nevěděla jak ho mám pořádně chytit, ale ani jsem nad tím neuvažovala a prostě ho nějak donesla a předala paničce. Bylo to asi tak cca 20kroků, tak jsem si s tou tíhou poradila. 

Panička se rohodla že ještě zkusíme jak si poradím s králíčkem na vlečce. Schovala mě do auta a šla to připravit. Po chvíli se pro mě vrátila, vzala mě na vodítko a dovedla k nášlapu. Vlečka mě baví, tak jsem se rozběhla hned jak mě panička nasadila bez vodítka na stopu. Běžela jsem rychle přesně po trase vlečky a králíčka hned našla. Chytla ho do tlamky a snažila se běžet zpátky. Byl ale fááákt moc těžký, během návratu k paničce jsem si ho dvakrát opravovala v tlamičce. K paničce to bylo tak asi 80 kroků.  Po odevzdání mě panička pochválila za to jak jsem si s tím těžkým králíčkem poradila.

No doma jsme králíčka zvážili a měl necelé 4kg, takže na první donášku teda až moc. Panička nejprve zvažovala že si to ještě jednou další den zopakujem, ale pak se rozhodla že ne, že budeme postupovat jinak. Takže králíček putoval k mé nelibosti do mražáku a čekají mě teď těžší damíky s kožešinkou :D a na ty se opravdu těším :)