Neoficiální závody Čeladná, očima Annie

11.05.2013 20:00

To Vám byl dnes den :D. Panička nás s Cedem naložila do auta a zase jsme někde jeli. Po cestě jsme naložili ještě Janu s Šerry a pak jsme dorazili na Prosper ranch v Čeladné. No, prostě nás oba - mě i Ceda panička přihlásila na neoficiální závody agility. Já agility dělám jen občas, když mě panička náhodou vezme na trénink s Cedem, o to více jsme se divila že mám startovat. Ale co už, když jsme tam byla tak proč si nezaběhat, že jo...

Byla jsem přihlášena do pokročilých a ještě na snížené překážky - já ty velké nastavené na large totiž míjím nebo podlézám, nechtějí se mi skákat a protože agility běhám jen občas pro zábavu nechce mě do toho panička tlačit.  Navíc pro pokročilé byly nachystány jen skočky a tunely, tak jsme se nakone i těšila.

První běh jsem zvládla relativně dobře. Byla jsme odpočinutá a i vedení na pravou ruku jsem krásně zvládla. No, snažila jsem se. Bylo z toho 4 místo z celkového počtu 17 psů.

Druhý běh už tak pěkný nebyl, dvakrát jsme minula skočku a už už chtěla pelášit do tunelu. tak nás to stálo nějaký ten čas a chyby, ale skončila jsem na 14 tém místě.

V celkovém součtu jsme tedy skončila na 7. místě, což na psa který agility dělá jen tak občas pro radost není špatné, co myslíte? Zůstalo za mnou docela dost borderek a psů kteří se agility věnují daleko aktivněji než já.

Pak byla ještě tuneliáda - ale ta byla až na konci a to už jsem po celém dni vyloženě bláznila a běhala si kam jsme chtěla, dokonce jsem se i zakousla na parkuru do hračky co měla panička v ruce :D. No, však koukněte na videa. V tuneliádě mě nakonec ani nehodnotili, nevím ani proč, protože diskvalifikace podle pravidel nebyla možná. Ale panička to ani neřešila, protože prý to nestálo za to aby to řešila, běhaly jsme přece pro radost :D.

Videa:

https://kara69.rajce.idnes.cz/Neoficialky_Celadna%2C_Annie%2C_prvni_beh/#P5110320.jpg

https://kara69.rajce.idnes.cz/Neoficialky_Celadna%2C_Annie%2C_druhy_beh/#M4H02138.jpg

https://kara69.rajce.idnes.cz/Neoficialky_Celadna%2C_Annie%2C_tuneliada/#M4H02202.jpg