Opět Palačov a tentokrát došlo i na kačenku :)

26.09.2012 21:09

Panička dneska z práce dorazila celkem brzy, vyvenčila nás s Cedem a já začala tušit že se bude zase něco dít. A taky že jo, Cedánka jsme nechaly doma a vyrazily do Palačova. Tam už na nás čekali Honza Vrána s Fly a Martin Incédi. No a představte si že Honza vytáhl z auta i kačenku :D, jůůů, jak já se na ni těšila.

Martin hodil čtyři damíky tak aby jsme je s Fly viděly a pak jsme udělali walk-up. Martin házel marking s výstřelem a my se s Fly vystřídaly a donesly střídavě marking a předem hozený damík /memory/ a pak obráceně - po výstřelu a markingu napřed memory a pak až ten damík hozený původně na marking. No, možná to píšu trošku zmateně, ale jedno je jisté - šlo nám to oběma s Fly moc krásně.

Pak byl ještě walk-up, a Martin házel damíky před nás a za nás a zase jsme je střídavě s Fly nosily. Byla to fakt zábava :D. Pak Martin hodil dva damíky za nás do louky a zase jsme šly walk-up. Martin hodil marking a my měly jít nejprve pro ten zadní, dříve hozený damík a pak až pro ten první. No, jenže k tomu předtím hozenému se muselo jít přes vrstevnici kopce a mě to prostě pořád vedlo dolů pod damík i když mě panička posílala nad něj. Nějak jsem se vždycky stočila a běžela dolů, no. Panička mě několikrát přivolala zpět k ní, popošla blíž k damíku a pak mě znovu poslala. No, povedlo se to až poté co jsme byly tak blízko že jsem damík uviděla. Panička mě poslala, nechala mě damík přinést. Pak ho hodila zase na stejné místo, otočily jsme se a šly skoro až na původní místo odkud mě posílala a pak mě poslala. No a já šla a damík teda už donesla, panička byla fakt ráda :). Pak u toho druhého damíku mi panička moc brzo zapískala hledej a já začla hledat moc brzy před damíkem a nedařilo se mi ho najít. Pak jsem popoběhla úplně jiným směrem no a panička pískla stopku. No, já se krásně zastavila a čekala kam mě teda panička pošle. To se opakovalo ještě dvakrát, no po třetí stopce už jsem se nechtěla rozběhnout, panička přišla teda blíž ke mě a poslala mě znovu povelem pro damík. A to už jsem šla a damík konečně našla a donesla :).

Pak jsme přešli na druhou louku a tam přišla na řadu kačenka. Martin nám natáhl krásnou dlouhou vlečku s obloučkem a schoval se v lese. Panička mě nasadila na stopu a já naprosto přesně šla po stopě a na milimetr přesně jsem našla kačenku. Chytla jsem ji do tlamy a hrdě nesla a odevzdala paničce. No, krásná práce, i Martinovi se to líbilo.

Po vlečce nám s Fly hodil Martin marking, samozřejmě s kačenkou. První marking jsem trochu přeběhla a asi tři metry se vracela, druhý marking už jsem šla přesně na místo dopadu.

Posunovali jsme se o kus dál a najednou jsem ho uviděla - stál tam mezi loukou a polem a koukal na mě. No, naježila jsem se a nechtělo se mi jít blíž a panička, ta mě ještě navíc pustila z vodítka a dala mi volno. No, vůbec jsem nevěděla co mám dělat. Zachránila mě Fly, ta se k němu vydala jako by se nechumelilo. No, já tedy za ní a pak mi došlo že u něj stojím a z paniky jsem začala štěkat. Všichni se začali smát a šli blíž, panička mu řekla: Dobrý den pane strašáku a podala mu ruku. No a já se začala smát taky a poskakovat, on to byl jen strašák :D :D

Nakonec jsme ještě těsně před setměním udělali dohledávku kačenky, ta se mi povedla opravdu moc pěkně.