Ostravská národní výstava

14.04.2012 09:00

V sobotu 14.4.2012 jsme s paničkou vyrazily do Ostravy na Národní výstavu. Jasně že před tím mě čekalo stříhání a česání - hlavně česání se mi moc líbilo. Byla to moje druhá výstava. Už když jsme se blížily bylo všude plno lidí a psů - což mě trošku znejistělo. Ale odvážně jsem cupitala za paničkou. Chvilku jsme se jen tak procházely a pak jsme si vyzkoušely běh a postoj v kruhu. Před námi byli psi a když jsem viděla že vyhrávají ti co mají mohutnou postavu začala jsem mít obavy. Přece jen jsem docela jemná - aspoň to říká panička.

Před námi byla ve třídě štěňat taky hnědá fenka - ale přišlo mi že hnědé jsme jen my dvě. A pak už volali naše číslo. Nastoupili jsme do kruhu a rozhodčí se na mě přišel podívat z blízka. Prohlídl mi zuby a koukl jak stojím. Pak jsme běhaly v kruhu - to mi šlo a po chvilce nás zastavil a běhaly jsme samy tam a zpátky. Nakonec nás postavil ke stolečku a když jsem stála tak si mě prohlížel a diktoval nějaké paní  a podle toho jak se panička tvářila bych řekla že samé pěkné věci. Za mnou byly další dvě fenky - ty taky ohodnotil.

A můj výsledek? Pěkný, dostala jsem výbornou a získala třetí místo.

https://kara69.rajce.idnes.cz/Ostravska_narodni_vystava_14.4.2012