Ostravská národní výstava psů

13.04.2013 18:00

A máme to za s sebou :)  Dnes jsme vyrazili společně s paničkem Pavlem na výstavu psů do Ostravy. Panička usoudila že to máme kousek za domem a že je tedy škoda nezůčastnit se. Já tedy z toho nebyla moc nadšená, ony výstavy jsou celkem nuda. Ale co už, panička to vymyslela tak jsme jeli.

Prezentace byla do 9hodin a my jeli tedy až na těch 9, abychom tam nebyli zbytečně od rána. Našli jsme si místo u našeho kruhu číslo 11 a šli jsme se projít po výstavišti. Potkali jsme zase hormadu známých, nejraději jsem byla když jsem viděla flatice Sofii a Fly.

Pak mě panička schovala do domečku a sledovala jak se vystavují jiní psi v našem kruhu, před námi bylo 5 plemen loveckých psů, pak přišli na řadu flati. No a my byly skoro až na konci, takže jsme se k vystavování dostaly až kolem 13té hodiny.

Vystavovala jsem se ve třídě pracovní, posuzoval pan Miloš Kašpar a byl opravdu důkladný a důsledný. Vybojovala jsme si známku Výborná a získala 2. místo. V naší třídě pan rozhodčí žádné tituly nezadal. Ale známku mám pěknou, odjížděly jsme s paničkou spokojené.

Video: https://www.youtube.com/watch?v=nEKYmeMmLJQ&feature=youtu.be

Fotky: https://kara69.rajce.idnes.cz/Ostravska_narodni_vystava_psu%2C_Annie_V2/