Plánujeme štěňátka, pokud vše dobře dopadne, budou k odběru v září 2015

25.04.2015 10:30

Letošní sezóna pro nás bude ve znamení mateřských povinností. Tohle napsala moje panička Kamila:

už jsem se pomalu vzdávala myšlenky na to, že bude mít Annie štěňátka - když tu najednou se mi v kurzu canisterapie objevil ON - vysněný flatík pro moji skvělou Annii. Typově nádherný, povahově úžasný, hnědý a přiměřeně velký flatík. Má ještě jednu velkou devizu - skvělou paničku, která se mu maximálně věnuje a miluje ho.

Získal si moje srdce a tak nějak jsem si začala pohrávat s myšlenkou, že by mohl být ženichem mé Annie.

Annie začala zhruba před 4 dny hárat a ve mě dozrálo rozhodnutí, že se přece jen na tu cestu spolu vydáme..... Vím že nás čeká náročné období, ale pevně věřím že to obě zvládneme a že se nám podaří odchovat skvělé potomky - první Áčkový vrh chovatelské stanice Cedletes.

Držte nám palce a přejte štěstí, budeme ho s filetkou potřebovat ;-).

Otec štěňátek bude Mojito Black Brianta:

https://mojitobb.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1&Itemid=435

Kamila a Annie