Podzimní závod, Ostrava Třebovice

19.10.2013 20:00

Nakonec na nás zbylo na těchto závodech místo a máme to kousek, tak jsme se vydaly s paničkou zkusit štěstí a do třetice startovat ve třídě OB-Z.  Na místo jsme dorazily tak akorát na čas tréninku, abych se zbytečně nestresovala nějakým čekáním. Tentokrát jsme na startovní listině byly hned v první skupince, což bylo fajn a opět vedle nás při skupinovém odložení startoval handicapovaný psovod na vozíčku, což mě ale nevadí, vozíček neřeším a tuto situaci pěkně zvládám. No a jak se nám dařilo?

  • Skupinové odložení  - jsem zvládla tentokrát moc pěkně a bez chyby, získala jsem plný počet bodů, tedy 10.
  • Chůze u nohy  - nebyla tek perfektní jako v Mošnově, chvilkami jsme ztratila oční kontakt, tak to bylo za 9 bodů.
  • Odložení za chůze do lehu – prý jsem chvilku po povelu zaváhala, nelehla si hned, takže za tohle malá srážka, jinak provedení pěkné, za tento cvik 9,5 bodu.
  • Přivolání – dosedla jsem trošku nakřivo, jinak pěkné i rychlé, 9 bodů.
  • Odložení do sedu za chůze – opět mé pomalé usednutí…, 7,5 bodu.
  • Vyslání do čtverce – rozhodčí očekávala větší rychlost, 8,5 bodu.
  • Držení aportovací činky – ani nevím  proč jsem překousla, 9 bodů.
  • Ovladatelnost na dálku – u jednoho sedni jsem to udělala  až na druhý povel, 8 bodů
  • Skok přes překážku – opět jsem se do třetice šla podívat  co je za tou překážkou, takže do třetice 0 bodů, panička nebyla vůbec nadšená….., ztratily jsme 30 bodů…
  • Všeobecný dojem – 10 bodů, tedy plný počet

Po přepočtu koeficienty jsme získaly 221,5 bodu, ani tentokrát nám to díky neskočené překážce nevyšlo na výbornou  a kdybych tu překážku skočila, mohly jsme mít v závodě 2 místo. Ale na kdyby se  nehraje, takže jsme skončily osmé a panička mi říkala, že ve třídě OB-Z už rozhodně startovat nebudeme.