Prázdniny s Anglem a Badym

22.07.2011 13:31

Jak už víte z předchozího článku je Angel můj bráška kterého dovezla panička své kamarádce Štěpánce. Štěpánka má ještě jednoho psa - Badyho, je to bernský salašnický pes. No a protože když si mě panička dovezla jsem byla ještě docela mimino a potřebovala jsem velkou péči tak se panička domluvila s maminkou od Štěpánky že budu trávit léto v době kdy je moje panička v práci s Anglem a Badym na zahradě. A řeknu Vám že to bylo moc fajn. Občas tam s námi byla i Kira, štěňátko křížence - nalezenec kterého dostala Lenka, vedoucí klubu ARCA kam panička chodila cvičit s bíglem Cedem.

Ráno mě tam panička vysadila a odpoledne když jela z práce mě vyzvedla. A my si společně všichni užili moře zábavy, koupali jsme se, baštili ale hlavně spali a odpočívali.

https://kara69.rajce.idnes.cz/Angel-Annie_a_Bady_prazdniny