Příprava na OVVR

26.05.2012 08:00

Panička nás přihlásila na zkoušky OVVR, které budou 24. června 2012 v Bílých Karpatech v honitbě u rekreačního střediska Kopánky Komňa.

Už před přihlášením jsme trénovaly, ale spíše disciplíny na working testy. Po přihlášení mi panička říkala že začneme trénovat víc lovecké disciplíny, s nošením kachny nám pomůže Pavel ale jinak se budeme připravovat samy protože jsme holky šikovné a určitě to zvládnem.

Takže mě čeká pilování dohledávky a chůze u nohy - dvě disciplíny u kterých víme že mám problém a na které se zaměříme. Ne že bych je neuměla vůbec ale je na nich co vylepšovat no.

A už se těším na to až budu mít v tlamičce kachýnku, jóó pěkně voňavou. A taky se těším jak ji krásně a s přehledem donesu paničce a počkám až si ji panička vezme - ta bude kulit oči jak má šikovnou filetku!

Jo a nezapomeňte se podívat na stránku zkoušky pod Loveckým výcvikem - ale až na konci června - to tam určitě napíšu jak se mi na zkouškách dařilo a jak jsem dopadla.