Příprava na Working testy, opakování disciplín

03.10.2012 20:00

Sraz byl v 17hodin v Palačově, opět s námi cvičila Fly. Trénink vedl Martin Incédi a přidali se k nám i jeho psi.

Šli jsme na louku a já chodila na disciplíny první. Napřed byl marking a pak na to samé místo memory. No, marking jsem vystřihla na plný počet bodů, ale na memory se mi nechtělo napoprvé vyběhnout. Panička mi musela dát druhý povel a pak při zhodnocení práce mi Martin říkal že by to byly tak 4 body dolů. Za první disciplínu bych tedy v součtu dostala 16 bodů.

Posunuli jsme se kousek dál na louku kde u markanty Martin rozhodil 4 damíky. Byla to vlastně dohledávka, kdy mě měla panička na vzdálenost cca 30 metrů dostat na místo kde jsme měla hledat a ze čtyř damíků chtěl Martin postupně donést dva. No a já zase dělala drahoty s vyběhnutím. Pro první damík jsem po výstřelu (damík jsem neviděla padat) vyběhla až na druhý povel. Pak už se nestřílelo a panička mě posílala znovu na to samé místo. Chtělo se mi běžet, byla jsem napružená, ale nevyběhla jsem.... Panička musela dvakrát popojít a poslat mě opakovaně, a já šla teprve až poté co mi Martin zase pomohl a vystřelil u damíků. Pak jsem tedy běžela, no. Vyhledání, donáška a předání damíků už byla jasně že v pohodě. No, panička to nechápala, viděla jsem že se zlobí. Říkala Martinovi že když trénujeme samy chodím bez problémů na první povel, což je pravda protože to chodím i na blind. No, sama tomu nerozumím proč jsem nevyběhla a dělala drahoty, tak jak pak tomu může rozumět moje panička... No, zhodnocení mé práce bylo jasné, byla by to nula jak vyšitá....

Přešli jsme k rybníku, kde nám Táňa hodila marking do hluboké vody. Pro ten jsem skočila a plavala s nadšením, i když při návratu jsem trošku rozpačitě po očku pořád sledovala Táňu, ale doplavala jsem, přinesla a předala s jistotou, takže by to bylo plných 20 bodů.

Opět jsme se posunuli na další disciplínu a tentokrát to byla chůze u nohy, kdy panička dostala do ruky damík, přešli jsme k markantě s jedním zastavením. Pak damík hodila k markantě, otočily jsme se a šly jsme zpátky na výchozí místo. Uprostřed té dráhy mě panička nechala sedět, dala mi zustaň a sama došla na výchozí místo. Přivolala mě, pak mě otočila směrem k markantě a na back mě poslala pro damík. No a já vyletěla jak by do mě střelilo a utíkala seč mi síly stačily abych byla co nejrychleji u damíku a mohla ho paničce donést. Zpátky jsem letěla taky tryskem, vůbec mi nevadilo že to bylo přes křoví a kopřivy. myslela jsem jen na to jak bude panička ráda když jí předám damík. A taky že byla a bylo z toho zase 20 bodů :D.

Nakonec jsme šli do lesa, kde nám Martin hodil marking a pak na to samé místo memory. A já opice zase zlobila, na marking jsem šla přesně a s jistotou a na memory jsem opět nevyběhla. Panička musela jít několikrát o pár metrů blíž a poslat mě opakovaně.

No, panička se za to na mě zlobí. A já se nedivím, udělala jsem to stejně jako jsem to dělávala na začátku sezóny a panička se snaží přijít na to proč. Vždyť nedávno jsem u Martina na tréninku kásně vysekla blind.... Achjo, ani já sama tomu nerozumím a nedivím se paničce že se obává co mě napadne v sobotu na WT v Zahradišti.....