Rožumberský pohár

08.09.2014 09:03

První zářijový víkend se konal Rožumberský pohár - tedy všestranné zkoušky retrívrů, které pořádal Klub chovatelů loveckých slísičů. Jsou to vrcholové zkoušky tohoto klubu a my s paničkou měly to štěstí, že jsme se jich mohly účastnit.

Na cestu jsme vyrazily už v pátek, abych byla na sobotu odpočinutá a ve formě :). V sobotu ráno bylo zahájení zkoušek u Schwarzenberské hrobky https://www.trebonsko.cz/schwarzenberska-hrobka a řeknu vám že to byla nádhera. Ta atmosféra se ani nedá popsat a moc děkujeme organizátorům za ten zážitek - už pro něj se vyplatilo startovat. Tohle se dá zažít opravdu je jednou za život.

Po zahájení zkoušek jsme se odebrali do honitby. Losování a veterinární prohlídka proběhla už v pátek, my měly číslo losu 3. Ve skupince jsme měly báječnou partu lidí a zkoušky jsme si nesmírně užívaly.

Terény byly moc pěkné a rozhodčí opravdu přísní. Ale tak to má být, vyhrát může jen jeden. S paničkou jsme bojovaly ze všech sil, ale přece jen se u některých disciplín nedařilo jak bychom si představovaly. U dohledávky dvou kusů srstnaté jsem o pár sekund přešvihla časový limit, tak z toho byla známka 3. Na markingu jsme krásně běžela směrem ke kusu, který se házel do vysoké trávy. No, v poslední chvilce jsem se nechala zmást pachem vpravo od pohozeného kusu, kde dopadl kus od předcházejícícho psa. No a pak jsem chvilku slídila než jsem našla ten můj kus a rozhodčím se to nelíbilo. Dostaly jsme známku 2. A na barvě jsem byla dost nemožná, už už to vypadalo že ji ani nedojdu, nějak mě to nebavilo či co.... Byla z toho známka 2, takže díky těm dvěma dvojkám jsme skončily ve druhé ceně. Ostatní disciplíny jsem ale vyšvihla krásně, zbytek známek byly samé čtyřky.

S paničkou jsme byly spokojené, o tom že zkoušky byly náročné svědčí i to, že ze starujících 15 psů zkoušky dokončilo 9.

Výsledek: 342 bodů, II. cena, 6 místo.

Výsledky a fotky: https://www.kchls.cz/index.php/component/content/article/38-kompletni-prehledy/521-vii-robersky-pohar-vzpr-vysledky