Silvestrovská barva a to ostatní

31.12.2013 20:00

Po delší pauze, ve které jsme se věnovaly především WT disciplínám a obedience jsme se vydaly natrénink loveckých disciplín. Ten dohodnul Pavel a sešli jsme se hned čtyři - já, Exa, Brůča od Naty a ještě jedna zlaťanda a s ní nová kamarádka Kamila - no ano, přesně, jméno má stejné jako moje panička.

Začali jsme barvou, protože Naty a Kamila chtěly vysvětlit jak na to. No, mě taky Pavel jednu barvu nachystal. Před barvou jsme si daly s paničkou následování a odložení 5 minut v lese. Zvládla jsem to obojí v pohodě a bez problémů. Vlastně jsem tohle i barvu dělala naposledy v září, na všestrankách a panička teda byla hodně zvědavá především na to jak zvládnu barvu po takové pauze. No ale já přesně věděla co bude už kdž jsem viděla barvářský obojek a řemen, Nemohla jsem se dočkat :). Konečně mě panika nasadila na barvu a šly jsme, já první a panička za mnou, čekala kam ji povedu. A já s naprostu samozřejmostí s nosem u země vedla paničku po podbarvené stopě - lesem, houštím, mýtinkami.... No práce to prý byla moc pěkná říkala panička - v závěru když už jsem cítila v nose nastraženou kůži  jsem docela zrychlila, nemohla jsem se dočkat až budu u té kůže. A už to bylo zady, byly jsme na konci barvy, kde na mě čekala kůže - jůůů, ta mi voněla :).

Po barvách jsme přejeli na přehradu a šli jsme trénovat vlečky se srstnatou. První vlečka se i moc nevyvedla, běhala jsem tam jak ztřeštěná a panička mě musela dvakrát znovu nasadit. Další vlečku už jsem udělala docela pěkně. Pak jsem čekala na paničku, která tahala vlečky ostatním psům.

Dali jsme si i marking - já ho dělala dvakrát a pokaždé jsem trefila docela přesně. Na markingu jsme měli bažanta-byl už tedy dost opotřebovaný, ale i tak jsem si s ním poradila a paničce ho vždy bezpečně donesla a předala.

No a ke konci tréninku jsme ještě dělali dohedávku dvou kusů v lese, vlastně bylo to jako na všestrankách - dva kusy ve čtverci a my s paničkou netušily kde. Králíčka jsem našla celkem rychle, ale bažant mě potrápil, na toho jsem nemohla narazit. Ale podařilo se a našla jsem i jeho.

Po tréninku nám Naty udělala společno fotku, trochu jsme se vyběhaly a protože už byla skoro tma a byli jsme venku více jak 5 hodin tak i trošku zima, tak jsme vyrazili zpátky domů.

Fotky: https://kara69.rajce.idnes.cz/Silvestr_2013