Silvestrovský trénink v Palačově

31.12.2012 23:38

Sešli jsme se na posledním letošním tréninku v Palačově. Kromě nás tam byl Pavel s Exou, Honza s Fly, Táňa s Gorym a Martin vzal Coudy a Vikiho.

Zahájili jsme walk-upem, no damíky lítaly na všechny strany a já bych nejraději posbírala všechny sama.... To se paničce moc nelíbilo, byla jsem neklidná a tak tak jsem se udržela abych nevyběhla. Jenže čím víc jsem byla neklidná tím méně damíků mi panička dovolila přinést. Naopak, když jsem zlobila tak mě neposlala pro žádný, dovolila mi damík donést jen za slušné chování. Ale potěšila jsem ji mou chůzí u nohy, dávala jsem si fakt pozor abych ji nepředbíhala a ťapkala jsem pěkně u její levé nohy. No, byl to rozdíl oproti tomu co jsem předváděla letos na jaře.

Po walk-upu nás nechali páníčci proběhnout a přemístili jsme se na louku níž k lesíku. Tam nám Martin naházel mezi stromy damíky, otočili jsme se a šli dál, směrem do kopce k dalšímu lesíku, Odtud nás páníčci posílali, Exa to měla navíc ještě s balonkem, který byl zhruba ve dvou třetinách vzdálenosti. Takže Pavel jí pískl stopku, musela dohledat balonek a pak ji musel protlačit dál pro damíky mezi stromy které tam Martin prve naházel. Ale Exa to zvládla. Pak jsme šli my ostatní na rovné memory a po něm jsme se posunuli ještě o kus dál. Přitom Martin na místo kde jsme stáli naházel další damíy a tentokrát si stopku procvičili kromě Exy i Gory, Coudy a Viki. Já a Fly jsme šly jen na rovné memory, ale nebylo to vůbec jednoduché protože jsme běžely přes místo kde jsme předtím viděly sbírat damíky ostatní psy. Já byla trochu nejistá, ale panička mě potlačila povelem back a já to zvládla.

Další disciplína byla na kraji houští u lesa, nejdříve Martin hodil marking do lesa, tak jsem musela proletět do toho roští a v něm hledat, no našla jsem a donesla. A pak Martin hodil dva markingy, napřed dlouhý zase do houští a pak krátký před to houští. Nejdříve jsem měla donést ten krátký marking před houštím, ale já si pamatovala že jsem byla v houští a že tam něco bylo, tak jsem tam chtěla běžet. Ale panička mě po chvilce připískla a pískala mi hledej před tím houštím, tak jsme ten damík našla a donesla Jenže pak se mi nechtělo zase letět pro ten dlouhý damík do toho houští. Nakonec jsem ho donesla, ale ne moc pěkně. Pak jsme to ještě opakovali a zase to nebylo nic moc. Donést jsem donesla, ale paničce se to moc nelíbilo jak jsem tam u toho bláznivě pobíhala. Ale už jsem byla unavená, hodili mi pak jen jednoduché memory do toho lesa a tuhle disciplínu pak plnili ostatní psi a já odpočívala. Panička mezitím hlídala Kryštofa v kočárku, který byl na tréninku s námi :)

Nakonec jsme šli zase na walk-up, ale tentokrát jsme se rozdělili na dvě skupiny, šli jsme každá skupina z jedné strany lesíku a páníčci nás posílali přes lesík pro aporty. Napoprvé jsem zmatkovala a hledala u hazečů, až mě to cinklo do nosu a damík jsem donesla. Pak to bylo lepší, ale zase jsem obešla houští, což se paničce nelíbilo že jsem neletěla přes to houští. Tak se se mnou posunula blíž k lesu a trvala na tom abych pro další damík přes to houští šla. No a já šla a pak zase a zase a byla to zábava... a navíc jsem tentokrát byla moc hodná, trpělivě jsem čekala až na mě dojde řada a potěšila tak paničku.

Po cvičení jsme se s psisky pořádně vyřádili, honili jsme se po louce a bojovali o klacky.

Pak nás paničci dali do auta kde jsme čekali až si povykládájí a pojedeme domů.

No a doma panička udělalal chlebíčky, jednohubky a prý nám s páníčkem nalijí do misky šampaňské, mňam :D

No prostě zase jeden moc pěkný den :)