Školni družina ZŠ Kopřivnice

07.06.2013 18:00

Pozvali nás na návštěvu do školní družiny ZŠ v Kopřivnici, abychom zpestřili dětem páteční odpoledne. Panička se domluvila s Janou Válkovou která vzala Šerrynku a vyrazili jsme. No, dětí Vám tam bylo nepočítaně, kolem 20 určitě, až mi z toho oči přecházely.

Nejprve jsme dětem ukázali co všechno umíme - něco z poslušnosti, pár triků, aportky, zalehnuí do boxu a tak.... Vystřídali jsme se s Cedánkem a děti nám moc a moc tleskaly, asi se jim ty naše dovednosti líbily.

No a pak nás paničky pustily a děti se s námi mazlily, vodily si nás na vodítkách, dávali nám pamlsky, hladili a drbali nás. Panička postavila dráhu z kuželů a děti nás tou dráhou vodily. Taky mi házeli balonky, no to jsem byla úplně nadšená :). Moc krásně se k nám chovali a hodně se mi tam líbilo, i když jsem pak z toho byla pořádně unavená.

Loučení když jsme odcházeli bylo plné emocí, děti nás nechtěly pustit a prý se jim po nás bude stýskat, teda hlavně prý po Cedánkovi kterého si hodně oblíbili. Za naši odpolední práci jsme dostali báječné odměny - panička krásné dva obrázky a my psiska obrovskou tašku piškotů a tašku plnou tenisáků - jupíííííí, to si to užiju :D.

Pár foteček: https://kara69.rajce.idnes.cz/Skolni_druzina_ZS_Koprivnice/