Sobotní blind a nedělní ZZO

02.06.2014 12:08

Jedno je jisté - dny neskutečně rychle ubíhají, přesně v tom duchu to bylo i tento víkend. A nutno dodat že to byl opět víkend který nás obě moc potěšil.

V sobotu 31.5. odpoledne mě panička vytáhla na trénink WT disciplín, šly jsme společně s Pavlem a Exou. No, první disciplína kterou si na nás Pavel vymyslel byla nic moc, hned jsem tam zvrzala stopku. Tak mi to panička zase vše připoměla a hned se pracovalo lépe :D. Co se mi ale mimořádně povedlo byl blind - a ne jen tak ledajaký. No, páníčci mají stejné myšlenky, protože při pohledu na pokosenou louku a jedno super místo je napadlo oba hned to samé. Panička mě a Exu odlákala a Pavel nachystal dummy - což jsme my s Exou neviděly. No a pak jsme šli pořád dál a dál... najednou se panička i s Pavlem otočila a já před sebou viděla v dálce cca 300metrů markantu (keř), nojo, ale k němu vedl terén z kopce a zase do kopce, krásně vlnité místo, kterým se běželo na každou stranu vlastně stejně - od paničky i k paničce to bylo z kopce a do kopce. panička mě nenechala nad ničím uvažovat a chvilku poté co mě otočila mě hned poslala na back. No, nabrala jsem rychlost směrem kterým mě poslala a běžela a běžela. Z kopečka to bylo v pohodě, ale do kopečka jsme trošku zpomalovala. Ale bojovala jsem, držela linii a už panička konečně pískla hledej a já zapojila nos. Během chvilky jsem měla dummy a vydala se na cestu zpátky, zase z kopce a do kopce. Šlo se mi pěkně, protože mě panička chválila a v jejím hlase jsem slyšela nadšení. Po předávce mě ještě jednou pořádně pochválila a podrbala a měly jsme obě moc dobrou náladu. Až poté poslal Pavel Exu, která trochu zazmatkovala, ale nakonec donesla dummy taky.

V neděli 1.6. jsme vyrazily s paničkou na zkoušku dle Národního zkušebního řádu, na zkoušku ZZO do Veřovic. No, moc dobře se nám nevstávalo a nešlo, obě jsme byly po sobotě unavené a bylo to na nás znát. Ale co už, když jsme se přihlásily. Pan rozhodčí nám na první pohled nebyl moc sympatický, a znáte mě, jak mi nějaký chlap nepadne do oka tak funguju jen kvůli paničky, ale bez pořádného nadšení. Po nástupu jsme čekaly hodinu než si psi co šli na vyšší stupeň zkoušky udělají stopy. Pak se konečně začalo, my šly na řadu třetí.

Pan rozhodčí nás hned na začátku obě zmátl, když poté co mi dala povel volno následně při přivolání dal najednou paničce čelem vzad a pak až mě měla přivolávat. Panička byla zmatená a já taky, tak jsem si chvíli z nervozity počichala, ale pak šla za paničkou. No, stálo nás to 3 bodíky... Ovladatelnost na vodítku - při poklusu a obratech jsem se opozdila, stálo nás to dva bodíky. Polohy jsem dala na plný počet bodů. Odložení za pochodu do lehu taky za 10 bodů. Aport - u této zkoušky má být předán aport v předsednutí, ale kvůli obedience mě panička učí chodit rovnou k noze. S tím jsme na zkoušky šly že nás to bude stát nějaký ten bodík a taky že ano, pan rozhodčí nám kvůli tomu stáhl 2 bodíky. Odložení jsem zvládla bez chyby, tedy na 10 bodů. Za poslušnost jsem získala 53 bodů. pak byly speciální cviky, u těch bylo blbé akorát to že jsem musela mít náhubek, neboli fifnik jak s paničkou říkáme. Jinak jsem všechny speciální cviky prošla v pohodě.

Výsledek? Prospěla výborně, 53/S bodů