Speciální vodní práce, Olomouc

26.09.2013 12:09

Zkouška Speciálních vodních prací proběhla dne 22.9.2013 v Olomouci. Byla to další zkouška, na které mě odvedl Pavel. Panička i Exa zůstaly opět doma a my s Pavlem tedy vyrazili zase sami. Tentokrát jsem už ale byla mnohem klidnější než minule na ZPR, věděla jsem že panička na mě čeká doma a hned jak se vrátím tak se spolu pomazlíme.

Na těchto zkouškách byla velká konkurence flatů, skoro přefletováno... My si s Pavlem vylosovali číslo 22 a chodili na disciplíny na konci čtvrté skupiny, zkoušky byly zcela obsazeny a bylo tam tedy celkem 24 retrívrů.

Jako první mě čekala dohledávka pohozené kachny v rákosí - no a já chodila celkem vlažně, nějak mi nedošlo že už probíhá zkouška. Za svůj výkon jsem dostala zbytečně známku 3. Byla jsem ještě pořád v první ceně, ale na boj o vítěze zkoušek jsem mohla zapomenout. Ta trojka byla zrovna z diciplíny  s vysokým koeficientem, takže to byla srážka 5 bodů.

Zato při práci v rákosí která následovala jsem se vytáhla - rozhodčí mě celých 10 minut fakt neviděli a poté vhozenou kachnu jsem našla a donesla fakt rychle. Za tuto a za všechny další disciplíny jsem dostala známky 4.

Klid na stanovišti se dělal až na konci, jako poslední. Paniček byl zvědavý jak to zvládnu, zda neudělám zbytečně chybu. Ale s klidy nemám problém, ležela jsem poslušně u panička a dostala opět známku 4.

Zkoušku jsme došla s počtem 131 bodů, tedy v I. ceně.

Fotky a výsledky doplním až budou na stránkách Klubu retrívrů....