Trénink s Beňous týmem a Terkou

04.05.2013 20:00

Na sobotní odpoledne jsme si dohodli trénink s Beňous týmeme a Terkou. Jeli jsme tedy společně s Pavlem a Exou do Karviné, s vědomím toho že změna terénu nám jen prospěje. Stejně tak cvičení ve větší skupině psů potřebujeme, od nového roku trénujeme s paničkou především samy, takže možnost jít si zacvičit do smečky psů jsme moc rády využily.

Dorazili jsme na staré výcvikové místo a chvilku počkali na ostatní. Pak nás páníčci nechali společně chvilku poběhat, abychom se přivítali. Bylo nás tam celkem 5 psů: Amy, Brook, Beňous, Exa a já - filetka :D.

A pak jsme šli na věc. Super bylo že jsme měli skvělého hazeče - Páju od Terky. Dohodli jsme si co kdo potřebuje potrénovat a šlo se na věc. Zvládli jsme celkem 5 samostatných disciplín a na konec ještě společný walk-up a pak focení :). Panička byla spokojená, protože jsem pracovala pěkně. Jen blind mi dělal potíž, ale prý to bylo i proto že mě panička pozdě zastavila a pozdě začala handlovat poté co jsem se stočila  Ale poradila jsem si a nakonec dummy i z blindu donesla. Pak mi nechala panička na to samé místo dohodit dummy a udělat zvuk, to už jsem šla mnohem jistěji.

Velkou radost měla panička z markingu, který házeč hodil ,,za sebe" a za přírodní překážku na palouček. No, já běžně házeče řeším, ale tentokrát jsem ho jen zběžně omrkla a běžela dál, přes překážku na palouček pro dummy. Cestou zpátky jsem šla zase kolem hazeče pěkně rovně, panička mě za to moc pochválila.

A taky u walk-upu jsem byla moc šikovná. Šli jsme čtyři psi najednou, takže bylo dost čekání a napětí a já to všechno pěkně zvládla.

Nakonec nám dali paničci volno, povídali si a my si pěkně zařádili. Domů jsme jeli unavení a spokojení.

Fotky: https://kara69.rajce.idnes.cz/Karvina%2C_trenink_s_Benous_tymem/