Trénink s Martinem Incédim v Palačově

02.09.2012 20:00

Po více než měsíci jsme se vydaly do Palačova na trénink s Martinem Incédim. Panička mi říkala že je moooc zvědavá co tentokrát předvedu a jak mi to půjde, protože celou dobu kdy jsme nebyly u Martina jsme trénovaly samy.

Společně s námi dorazila i Fly, moc šikovná kamarádka flatice a její paniček Honza Vrána. Takže jsem na trénink vyrazily hned tři šikovné holky: já, Fly a Coudy od Martina která cvičila s námi.

Hned na začátku jsem se fakt vytáhla, Martin pro mě nachystal blind přes překážku. No cítila jsem že mi panička věří že to zvládnu, back jsem upevňovaly při našem cvičení opravdu pravidelně a poctivě. Nastala situace kterou už znám: neviděla jsem nic padnout, neslyšela jsem žádný zvuk a i přesto mě panička natočila směrem mezi keře a poslala mě back. A protože jsem na našich trénincích zjistila že panička nekecá a kam mě pošle tam něco najdu tak jsem prostě běžela k těm keřům. Před nimi panička opět zavelela back a já prostě věděla že musím proletět přes ty keře a taky že jo. No a za keři panička pískla ,,hledej" a já věděla že tam prostě damík bude, tak jsem ho našla, vzala do tlamičky a běžela zpátky seč mi síly stačily abych se mohla paničce pochlubit jak jsem šikovná holka :) A že měla panička velkou radost :) Pak jsme se posunuli ještě o kus dál (zvětšili vzdálenost) a proto že jsem na tom místě už jednou byla nedělalo mi problém doběhnout tam pro damík znovu.

Další v pořadí bylo memory ke sloupu. kde jsme chodily z různých stran. Martin tam naházel 9 damíků a my se střídaly a měnili jsme směry vybíhání. To mě bavilo už proto že to děláváme s paničkou i doma. A zároveň jsme si tak vybudovaly místo i pro další cvik. A to sice: z kopečka jsme došly s paničkou k tomu ,,vybudovanému" místu u sloupu a tam panička hodila damík. Pro upevnění jsme došly zpět na kopeček a pro damík mě panička poslala. Pak jsme šly ještě jednou udělat to samé, ale po cestě zpět jsme šly jinudy, kolem trávy a panička tam hodila ještě jeden damík. Pak jsme šly na výchozí místo na kopeček a panička mě poslala zase k tomu sloupu. No, já věděla že vlevo je hozený ještě jeden damík, ten co jsme tam dávaly před chvilkou. Ale proto že jsem poslušná holka hned jsem teda běžela k tomu sloupu a donesla ten co mě pro něj panička poslala. No a pak po předání mě panička stejně poslala i pro ten levý damík - jééé já byla ráda a šla najisto přímo k němu :)

Popošli jsme zase kolem té markanty do jiného směru a začli s dalším cvikem. U markanty a v trávě kde jsme chodily prve Martin rozházel damíky tak ať to vidíme, pak jsme se přesunuli nad markantu a tam Martin hodil marking s výstřelem. No, jenže panička mě neposlala na marking, ale otočila nejprve směrem k trávě a poslala. Damík jsem přinesla. Pak směrem k markantě a damík jsem taky donesla. A pak směrem nahoru kde prve padnul marking a já se zasekla a tvářila se že nevím ,,vo co de"....  No panička se snažila mě protlačit a pak promluvil Martin a já se zasekla definitivně. Snad ten hlas mě rozhodil, to naléhání na paničku a jasně že panička znervozněla. Nakonec mě panička nechala sedět, došla k damíku, ukázala mi kde je  - pak se ke mě vrátila a poslala mě. No a já teprve potom šla, ale taky až na druhý povel. Pořád jsem pokuvovala po Martinovi a dělala že ani nevím co to je povel fetch a pak i povel back. No nedali mi pokoj a prostě za každou cenu chtěli abych něco donesla. Tak jsem nakonec přece jen šla a damík teda donesla.

Pak jsem se koukala na Fly a Coudy jak krásně zvládly poslední nachystanou disciplínu, a řeknu vám Fly běžela těch 120metrů pro damík kopec nekopec na plné pecky fakt parádně. Až jsem jí záviděla.

Cvičení jsme ukončili markingy, kdy při odhození aportu Martinem jsem zase dělala cavyky a při odhození aportu Honzou jsem šla.

No, nevím, snad ten repekt co z Martina mám mi brání vyběhnout s jistotou. Přitom mám Martina tak ráda že ho láskou olizuju a lozím mu pomalu až na hlavu. Ale ta situace kdy stojí z boku, hodí damík a pak naléhavě začne mluvit na paničku mi prostě nesedí. Nicméně panička i Martin už na to přišli, tak se téhle situaci při dalším tréninku vyhnou  a uvidíme. I když panička mi říká že je jí jasné že zase vymyslím něco dalšího co mi bude vadit :D