Trénink s Martinem Incédim

19.05.2013 21:00

Po delší pauze jsme opět vyrazily do Palačova na trénink za Martinem Incédim. Cvičila jsem společně s jeho psem Jokerem, bylo docela teplo a dusno tak mi to vyhovovalo. Terén do kterého jsme šli cvičit byl dost náročný - všude vysoká tráva a velké husté trsy trávy přes které nebylo pořádně vidět. Ale i přesto jsem se moc snažila abych předvedla Martinovi co umím.

Zahájili jsme markingem, který byl kvůli trávě fakt těžký. Martin mi házel balonky. Následně mě do toho samého místa panička poslala na memory a řeknu Vám že najít balonek v té vysoké, husté a jarně vonící trávě fakt nebylo snadné. Nakonec jsem to zvládla, ale pěkně jsem se u toho zapotila.

Pak jsme se přesunuli, Martin naházel dummy k obrovské hromadě hlíny a my se posunuli kousek od přechodu mezi loukou neposeknou a posekanou. Šli jsme walk-up ve vysoké trávě, Táňa nám hodila marking na posekanou louku a pak nás střídavě posílali pro spodní dummy k té hromadě hlíny a na marking na posekanou louku. No, vůbec to nebylo snadné. Chodila jsem od nohy s jistotou, ale občas mi trvalo než jsem dummy našla.

Poté jsme se posunuli na jiné místo tak, bychom viděli tu hromadu a panička mě poslala na memory k té hromadě. No a já se začala stáčet na cestičku co tam vedla. Tak mě panička zastavila, přivolala a poslala znovu. A v tu chvíli jsem po pár metrech vypíchla zajíce. Panička mi dala zákazový povel, přivolala mě a já k ní radostně přiběhla. Poslala mě znova, ale já si chtěla jít očichat tu stopu zajíce a tak jsem se tam stočila. Zase písk, přivolání a nové vyslání. No, takhle to bylo ještě párkrát ale nakonec jsem to s pomocí paničky pochopila co se ode mě chce.

Na konci cvičení jsme se zaměřili právě na to abych běhala rovně i v přechodech terénu a nestáčela se po cestičce nebo vrstvnicích. Na tomhle a na směrových povelech na dálku budeme nyní s paničkou pracovat.