Trénink v Palačově

05.07.2012 20:03

Dnes jsme po zhruba dvou měsících vyrazily na trénink k Martinovi Incédimu do Palačova. Ne že bychom se ty dva měsíce válely, prostě jsme trénovaly samy.

V rámci tréninku jsem pracovala s kachýnkou a s damíkami. Začli jsme s kachýnkou, napřed dohledávku a pak jsem ji donesla z vody. U první dohledávky se mi moc nechtělo vzít tu kachnu do tlamičky. Našla jsem ji ale váhala jsem zda ji mám vzít a paničce donést. Pak už jsem zvládla jak marking tak další dohledávku a nakonec jsem ji paničce přinesla i z hluboké vody. Bylo to vůbec poprvé co jsem nesla kachnu z vody.

Pak jsme přešli na damíky a ten první z vody jsem nedonesla. Vyběhla jsem od paničky až na druhý povel a skočila jsem do vody. Tam jsem se zastavila a i když se panička snažila prostě jsem dál nešla. Tak mě panička přivolala a do vody už mě neposlala.

Taky jsme dělali dohledávku s damíky v lese, to mi šlo i když jeden damík schovaný v roští jsem našla ale moc se mi nechtělo do toho roští vlézt, museli mě ,,navnadit" a pak jsem tam teda vlezla a damík donesla.

Vybíhání pro damíky jsem flákala, jednou jsem vyběhla s jistotu a s přehledem - zvládla jsme dokonce i to když mě panička poslala z lesa na místo kde jsme před dohledávkou jeden damík našla a donesla. Tomu panička moc nevěřila že to dám a já to zvládla. Ale v zápětí jsem se zase zasekla a koukala na paničku jak se snaží mě natlačit pro damík. Nakonec mě ,,protlačila", ale dalo jí to docela dost práce.

Prostě jsem si zase vymýšlela, což panička nechápe protože ty dva měsíce co jsme trénovaly samy jsem pro damíky chodila s naprostou jistotou.