Trénink ve Valašském Meziříčí

30.11.2012 20:11

Panička se rozhodla že budu přes zimu chodit na tréninky aglity společně s Cedem. Prý abych se přes zimu nenudila a taky se něco dalšího naučila. Tréninky jsou vždy v pátek v hale ve Valašském Meziříčí.

No, proti Cedovi jsem v agility naprostý začátečník, ale snažím se abych se nedala zahanbit a nezůstala za bíglikem pozadu. Zatím znám překážky: skočky, tunely, kladinu a áčko. Tento pátek mě pánička nechala dělat i slalom, ten jsem zkoušela projít poprvé a chvilku mi trvalo než jsem pochopila co se po mě chce. Jinak mám obecně problém s běháním na pravou ruku, nějak mám zafixováno že mám chodit a běhat paničce po levé straně a když mě vede na pravou ruku tak já po chvilce zase běžím a cpu se na stranu levou. No panička si se mnou užije než mi to docvakne :D

Ale je fakt že mi panička nedá pokoj a pořád mě na tu pravou ruku vodí, prý abych se to už konečně naučila :)

Dnes jsem běhala krátké sekvence, složené především ze skoček a tunelů. Tunely se mi moc líbí a pak mě zaujalo taky áčko.Když panička chodila na prohlídky parkuru nechala mě na volno a já si vylezla na áčko, postavila se úplně nahoru a koukala na všechny z té výšky. To Vám byla sranda, prťavá páníčka a vlastně všichni okolo. Panička mi pak vysvělila že si musím dávat pozor na zóny, no a nácvik zón se mi teda líbil, protože za odměnu jsem vždycky dostala moc dobrý páreček.

Už se těším na další pátek :)