Trénink WT s Angií

29.12.2012 22:42

To se Vám děly věci.... páníčci se domluvili a věřte nevěřte dnes dorazila Angie a páníčky a udělali jsme si společný trénink WT disciplín. Dorazili v 11 hodin a setkali jsme se v Kopřivnici u náměstí, odkud jsme jeli nad Brose na naši tréninkovou louku.

Začali jsme povídáním o tom co už umíme a co bychom chtěly umět, teda hlavně co by chtěla umět Angie. Celý trénink vedl Pavel, který nám připravil pěkné disciplíny a během celého cvičení jsme si vzájemně předávali zkušenosti.

Začali jsme markingem na větší vzdálenost na louce. Pak si paničci vysvětlili jak by se mělo používat krátké voítko a jak bychom se my holky měly chovat i v době přechodu mezi disciplínami. Přesunuli jsme se na další část louky a ukázali jsme Martinovi a Angii jak trénovat směrování. Musím ted napsat že Angie je šikovná a že rychle chápe, při pravidelném tréninku tohle jistě brzy zvládne. Přesunovali jsme se na dohledávku a Pavel mi nachystal pěkně dlouhé parádní memory, no musela jsem se se před ségrou vytáhnout tak jsem si dala jo záležet aby se mi to povedlo.

U dohledávky nám Pavel schoval damíky pod trávu a obě jsme se s Angií trošku potrápily než se  nám je podařilo najít. U druhé dohledávky musel Pavel dokonce Angii jeden damík dohodit protože ten pod travou nemohla najít. Já u prvního damíku taky dlouho běhala než jsem něco našla, neviděla jsem že mi panička taky dohodila, ale nakonec jsem našla jeden z těch co byly schovné pod travou. No, byla jsem tak ráda že jsem našla damík že jsem zkazila předávku a panička mě proto poslala ještě jednou na dohledávku. To jsem našla celkem rychle ten dohozený damík a už pěkně jsem ho paničce donesla a předala. Ostatní damíky co jsme nemohly najít my dvě pak našla a donesla Exa.

Posunuli jsme se na louce nahoru a Pavel nám s Exou předvedl stopku s pěkným směrováním. Mě nachystal pěkné a daleké véčko a já se předváděla před Angií co už umím :)

Angie se taky nedala zahanbit a s malou pomocí taky véčko zvládla, Pavel pak vysvětlil Martinovi jak to véčko nejlépe trénovat.

Pak nás páníčci pustili a přesunuli jsme se k rokli, kde na jedné straně rokle Pavel naházel damíky, my pak rokli obešli a z druhého břehu rokle nás páníčci pro ty damíky posílali. Napřed chodila Exa, pak já https://angiezannenskych.rajce.idnes.cz/Trenink_v_Koprivnici_-_videa/#M4H06137.jpg a nakonec Angie. Angie Pavel trochu pomohl, takovou disciplínu nikdy nedělala, tak musela přijít jak na to.

Pak jsme se chvilku prošli a šli jsme k nám na oběd, teda páníčci obědvali a my si doma hráli. Po obědě jsme společně s Cedem jeli ještě k Ženklavě, kde jsme se prošli a vyběhali. Pak už jeli Angie a její páníčci domů a my taky, prootže už byla tma a byli jsme unavení.

Byl to prímový den a už se těším na další trénování s Angií a jejími fajn páníky :)

Odkaz na fotky: https://angiezannenskych.rajce.idnes.cz/Trenink_v_Koprivnici_s_Kamilou%2C_Pavlem%2C_Annie_a_Exou/#