Tréninky s Martinem Incédim

10.05.2012 14:30

Od října 2011 jsme začaly trénovat s Martinem Incédim a to především proto že jsme v našem dosavadním tréninku narazily na problém se kterým si panička nevěděla rady: při návratu s damíkem jsem se začala zastavovat asi dva metry před ní a nějak se mi nechtělo přijít až k ní a damík prostě odevzdat. prostě jsem vymýšlela a trápila paničku.

Každý trénink s Martinem byl a je ,,výživný" - spoustu se toho naučíme a po každém tréninku jsem vždy unavená. Protože tohle píšu zpětně nevím ani přesně kolik tréninků jsme s paničkou takhle u Martina za tu dobu měly. Někdy jsme cvičili u Frýdku - Místku, někdy u Karviné a pak poslední dobou v Palačově kde Martin staví domeček pro celou svou skvělou rodinku.

Za dobu kdy spolu cvičíme jsem zvládla myslím všechny ,,cviky" které je potřeba k disciplínám na working testy a již jsem absolvovala i working testy samotné ve třídě E.

Takže základy mám skvělé a vím co po mě panička bude časem všechno chtít. A protože jsem ještě mladá a na složité věci mám podle paničky času dost rozhodla se panička v květnu 2012 že zvolníme tempo a nebudeme se zbytečně hnát dopředu, protože na sebe máme obě spoustu času a budeme si ten společně strávený čas pěkně užívat.

Z tohohle důvodu na čas tréninky u Martina vynecháváme a začínáme cvičit samy - tedy procvičovat věci které nás Martin naučil. A protože panička chce abych si při plnění jejich úkolů byla jistá tím co dělám trénujeme jednoduché a jasné věci a prokládáme to poslušností a přípravou na OVVR.

Pár fotek ze skvělých tréninků s Martinem najdete tady:

kara69.rajce.idnes.cz/WT_trenink_Karvina%2C_2011/

https://kara69.rajce.idnes.cz/Working_testy%2C_trenink_brezen_2012/

https://kara69.rajce.idnes.cz/WT_trenink_Palacov%2C_2012/