Trénujeme na lovecké zkoušky

03.07.2013 20:00

Poctivě s paničkou trénujeme na lovecké zkoušky a working testy.  

Co se nám v poslední době vážně povedlo:

  • Barva: dělaly jsme dvě barvy v jednom dni. U té první jsem trošku zaváhala na začátku, panička mě musela nasadit znovu od začátku a pak už jsme ji došla s přehledem. Taky jsem konečně pochopila co mě na konci barvy čeká a co se tedy ode mě očekává :). No a druhá barva v tom samém dni byla už luxusní, od začátku do konce jsem šla podle paničky moc hezky, prý krásná práce. Však mě na konci barvy taky panička pořádně pochválila.
  • Dlohodobé odložení v lese: v pohodě zvládám 7 minut a to i přes to že mi na čumáčku sedí otravní komáři.
  • Vlečka: panička mi v tréninku natahuje vlečku damíkem, prý těžko na cvičišti lehko na bojišti :D. Připravila mi hodně záludnou vlečku, kdy ji třikrát zalomila a všelijak klikatila. No a já se vážně vytáhla a pěkně jsem ji vysekla, soustředila jsme se a krásně šla přesně po vlečce. Panička z toho byla nadšená jak jsem to krásně zvládla.
  • Klid na stanovišti u vody: to pro mě není žádný problém :D. Vydržím 10 minut.
  • Hluboká voda: panička mi házela místo kachny damík, a já mám vodu moc ráda takže jsem se do toho pustila s chutí a jistotu, včetně odevzdání aportu.
  • Véčko na vodě: nemám problém jít pro damík na který mě panička pošle a ta mě zkouší a posílá právě na ten opačný než na který bych jít chtěla. A já jsem šikovná a poslušná :)
  • Stopka na vodě: tu jsme dělaly poprvé a hned jsem ji s jistotou vysekla. Panička hodila do vody dva damíky, poslala mě pro jeden a uprostřed plavání mě stopla. A já začla hrabat packami na místě a otočila se na paničku. Ona mi ukázala že mám plavat pro ten druhý damík a já plavala. To bylo radosti - skákaly jsme a mazlily se s paničkou o sto šest :D :D

To ale neznamená že budeme zahálet, naopak. Každý byť jen malý úspěch je pro nás velkou inspirací a hnacím motorem do dalšího cvičení :).