Víkendová intenzivka s Martinem Luňákem

23.09.2011 08:00

Panička nás na doporučení Pavla přihlásila na víkendovou intenzivku k Martinovi Luňákovi. Tak jsme se prostě jednoho podzimního pátečního dne sbalily a vyrazily. Cedánka jsme nechaly doma abychom mohly čas strávený na Vysočině náležitě využít.

Na víkenďáku se cvičila hned po příjezdu poslušnost a pak bylo večerní povídání - to by pátek. Od soboty od rána se cvičilo v lese a to mě moc bavilo. Nosila jsem damíky a zaječák a hrozně mě bavilo když mi panička utekla a já za ní musela s aportem v tlamičce běhat. Bylo to fakt akční a taky jsem si zkusila dohledávku. V sobotu večer byla zase nějaká poslušnost, ale to mi nevadilo - cviky které jsme dělali znám a baví mě.

V neděli se jelo k vodě a to byl pro mě problém, protože já si zkrátka ještě nevěřila a fakt se mi do vody nechtělo. Vždy jsem šla jen na kraj tak, abych měla vodu jen po břicho.I když se panička i Martin snažili tak jsem se prostě dál neodhodlala. Ale já vím že to příjde a jednou budu plavat jak všechny ostatní flatice :).

V neděli odpoledne bylo ještě trošku poslušnosti a pak jsme jely domů. Byl to fajn víkend strávený loveckým výcvikem.

Z výcvku mám pěkné video na které přidávám odkaz a taky odkaz na pár foteček:

www.youtube.com/watch?v=w4DJDckh-T4

kara69.rajce.idnes.cz/Trenink_s_Lunakem%2C_zari_2011/