Víkendové cvičení WT disciplín

11.03.2013 14:22

Využili jsme toho že seslezl sníh a na oba víkendové dny si naplánovali trénink. Každý den jsme tréninku věnovali cca dvě hodinky, vzhledem k počasí a vzhledem k tomu že se panička ještě léčí jsme nechtěli trénovat déle. I tak nám to ale stačilo a zopakovali jsme si základní disciplíny a dovednosti.

Trénovali jsme společně s Pavlem a Exou a bylo fajn že byl s námi i Pavlův Vojta protože jsme měli házeče a střelce :D

V sobotu jsme zahájili trénink klidy na stanovišti, při střelbě z pistole a rovněž jsme udělali chůzi u nohy při střelbě. No, byly jsme s Exou obě hrrrr do práce a výstřely nás docela nabudily, ale ustály jsme to obě se ctí. Pak jsme šli na další disciplíny, prováděné především ve walk -upu a to jsme teda obě docela zlobily. Asi to bylo tou mlhou co se na nás při tréninku snášela nebo tou nedočkavostí. Na konci tréninku byla na mě panička naštvaná a říkala že ze mě bude gaučák :( hm, to by bylo to nejhorší co by mě mohlo potkat. No a to jsem ještě celý trénink završila tím že jsem v roští žrala nějaký hnus a nechtěla jsem toho nechat ani když mi panička dala povel fůůůj. Prostě si pro mě musela dojít, taková ostuda. Vážně byla ta sobota nějaký divný den, protože normálně se takhle blbě nechovám. No, panička se zlobila a říkala mi že mám o čem přemýšlet.... Ani nepomohlo že jsem výjimečně rychle skočila do auta, snažila jsem se příliš pozdě. No, s moc dobrou náladou jsme z tréninku neodjížděli.

V neděli se po mém sobotním výkonu paničce na trénink moc nechtělo, ale říkala že musíme využít toho že je ještě slušné počasí, prý má zase začít sněžit a mrznout. tak jsme se ve stejném složení jako v sobotu vydali potrénovat. Tentokrát nejdříve pár samostatných disciplín a pak jsme se s Exou střídaly na společných disciplínách. Zopákli jsme marking, memory, memory se změnou stanoviště a pak jsme udělali pár disciplín ve walk -upu. No, řeknu Vám že mě to strašení že ze mě bude gaučák tak zaskočilo, že jsem se v neděli hooodně snažila abych ten předcházející spackaný trénink paničce vynahradila. A povedlo se, panička byla se mnou náramně spokojená, všechno jsem zvládla na jedničku.