VZPR Pohár prezidenta

14.07.2014 09:56

O víkednu 12.7. - 13.7. se konaly Všestranné zkoušky přinášení retrívrů v Kostelních Střimelicích. Byly to další zkoušky na kterých jsem startovaly společně se sestřičkou Angie.

Do Kostelek jsme se vydaly s paničkou už v pátek, ubytovaly jsme se na chatě v Babicích, kterou jsme si půjčily od sestry paničky, Blanky.

V sobotu ráno jsme dojely ten kousek do Kostelek, setkaly se s Angii a jejími páníčky a po registraci čekaly na zahájení zkoušek. Panička vylosovala číslo a tedy pořadí disciplín.

V sobotu nás čekala práce v poli, malý a velký les.

  • handling na dva kusy pernaté: byl na louce kde byly nachystány tyčky a já běžela pokaždé k té vzdálenější. Při donášce prvního kusu jsem si disciplínu spestřila a kus při přinášení položila na zem. Panička mi musela dát další povel a ještě se u toho pohla, tak to rozhodčí brali jako povely dva. Z disciplíny jsem dostala známku 4, ale z přinášení malou pomocnou 2.
  • marking: ten jsem vystřihla moc pěkně, rychle a přesně, všechny známky byly čtyřky.
  • vodění jsem zvládla pěkně, dostala jsme známku 4.
  • vlečka srstnaté byla bez problému, donesla jsme kus v krátké době a dostala 4.
  • čtverec, dohledávka dvou kusů srstnaté: tady jsem taky zvládla dohledat oba kusy hodně rychle a dostala jsem známky čtyřky
  • následování: proběhlo přesně podle zkušebního řádu, tedy známka 4
  • odložení: byla jsem nervozní a při odložení poknikávala, dostala jsem známku 3
  • barva - no, dělala jsem ji na konci prvního dne, bylo horké počasí a já už všeho měla plné kecky. Navíc všude kolem nás byly cítit divoké prasata a ten pach mě znepokojoval. Nebyla jsem schopna se soustředit. Šla jsem někam ani nevím kam  a podle toho to taky dopadlo. Odtroubili nás třikrát po sobě a my barvu nedošly a skončily tedy s nulou.

Soutěžní klání pro nás tedy skončilo již v sobotu. V nedělních disciplínách jsme již nepokračovaly.