WT nanečisto v Palačově

08.07.2012 08:46

Včera jsme byly s paničkou zase v Palačově. Tentokrát jsme jely na WT nanečisto, které pořádal Martin Incédi a výhodou bylo že jsme nejen šly disciplíny, ale hned nám Martin řekl kde jsme udělaly chybu a na čem máme pracovat.

Zahájili jsme markingem do vody, což je moje oblíbená disciplína. Byla jsem druhá v pořadí a už jsem se těšila jak se v tom horkém letním dni zchladím. Vyběhla jsem s jistotou, doplavala k damíku, bafla a vracela se k paničce. Když jsem vylezla z vody panička pískla, pro jistotu aby mě nenapadlo se otřepat. Tak jsme běžela rovnou za ní, ale ona panička stála docela dost daleko od vody a bylo to do kopce, tak jsem trošku zpomalila a panička raději zase pískla. To nás stálo jeden bodík, ale i tak jsem dostala pěkných 19 bodů.

Další disciplína byl marking přes překážku a pak na to samé místo memory, jasně že taky přes překážku. Marking jsem vysekla nádherně, překážky mi nedělají problém protože to se mnou panička trénovala a trénuje. Pak bylo memory, to jsem na první povel sice vyběhla ale ne moc jistě, běžela jsem pomalu a panička mi musela opakovat povel. Pak nejednou ,,pink" a já se rozběhla a v pohodě donesla damík. Dostala jsem 18 bodů.

Jako třetí byl marking, který hodili do roští a kopřiv na kraj lesa a my běhali z louky. Hm, panička řekla povel na vyběhnutí celkem potichu a já v něm necítila tu jistotu a rozhodnost tak jsem nevyběhla. Vyběhla jsem až po zopakování a do toho roští se mi moc nechtělo tak jsem pobíhala chvilku kolem. Panička si mě zavolala zpátky a poslala mě ještě jednou. To už jsem šla a vlezla tedy do toho roští a donesla damík. Pak jsme to zkusili s Martinem ještě jednou z kratší vzdálenosti, abych si to zapamatovala že panička má vždycky pravdu a damík je tam kde mě posílá :).

Nakonec byla dohledávka zkombinovaná s chůzí u nohy a s klidy, to paničku bavilo, já už ale byla docela unavená což bylo znát na mém pracovním tempu... Šly jsme podél lesa  - já bez vodítka u nohy paničky. Najednou v lese padl výstřel, my se otočily směrem kde se vystřelilo a Martin se ptal toho honce co vystřelil zda něco trefil. Netrefil, tak jsme šly dál. Ušly jsme asi 15 metrů a zase výstřel. Otočily jsme se a honec říká že padly 4 kusy. Martin chtěl ať doneseme 2 kusy z těch 4 co padly. Panička mě poslala hledat a já trošku pomaleji šla. Oba kusy jsem dohledala a přinesla pěkně, ale ta rychlost.... Za to že to bylo ,,vlažné" mi Martin stáhl 4 body tak jsem získala 16 bodů.Což jsme byly s paničkou rády a hlavně já protože už mi bylo fakt vedro a byla jsem od rána unavená.

Byl to moc fajn den, zkusila jsem si zase ten ,,adrenalin" a čekání na disciplíny tak, jak to chodí na WT a zkouškách. A to potřebuji. Večer mě za odměnu panička vzala i s mým parťákem bíglem na dlouhou procházku lesem a po cestě domů jsme se stavily na pivo, kterého mi panička dala za odměnu taky líznout. Ňam, bylo dobré :).