Začínáme nebo spíše pokračujeme?

12.02.2013 20:54

Po cca roční pauze, kdy jsme se věnovaly s paničkou jiným aktivitám jsme se vydaly na trénink obedience. Lekce obedience bývají v Ostravě, vede j moc sympatická Julie, líbila se mi na první pohled a asi i já jí :D - soudě tak podle toho jak se na mě usmívala.

Halu kde byl výcvik jsme trošku hledaly, ale tak to u nás není nic neobvyklého. Důležíté bylo to že jsme dorazily na čas, zrovna těsně před začátkem.

Naše první lekce byla o chůzi u nohy, na té je pořád co vylepšovat. V obedience musí být chůze přesná a já, tedy pes musí být pozorný a koukat na paničku. Nejprve jsme ukázaly Jůlii jak to děláme, tedy přivolání, výchozí pozice u nohy a pak samotná chůze a zastavení.

Pak nám Julie ten celek rozdělila na jednotlivé části, tak jak jsem to výše popsala a poradila nám nějaké fígle, jak naši chůzi vylepšit. No a pak jsme s paničnkou trénovaly a chvilkami mi hodila balónek abych se odreagovala. Pak se ještě s Julií domluvily na čem máme pracovat doma a protože ta hodina utekla moc rychle tak jsme se vydaly domů, za Cedánkem :)