Zaměřeno na chůzi u nohy

16.03.2014 19:10

V neděli 16.3. 2014 jsme se opět vydaly do Ostravy, tentokrát na intenzivku obedience s Jůlií. Cestou jsme naložily ještě Katku s Ronym - naše nové kamarády které díky Jůlii máme a jsou moc fajn. V hale se k nám ještě přidala bíglice Sindy a šlo se na věc.

Panička se s Jůlií dohodla, že se na intezivce zaměříme na cviky a hry pro vylepšení a upevnění chůze u nohy - takže jsme pojaly tuto intenzivku trošku speciálně a zaměřily se na toto. Když cvičili Rony a Sindy tak jsem odpočívala a panička pozorně sledovala výklad Jůlie. No a pro nás měla Jůlie nachystaných pár super vychytávek které určitě zařadíme do našeho cvičení. Ke konci intenzivky jsem se moc snažila a paničku jsem mile překvapila úplně super chůzí a pozorností u ní - no prý by bylo fajn kdyby mi to takhle zůstalo...

Úplně nakonec intenzivky, když už jsem byla unavená jsme dělaly překážku, prý schválně aby si panička něco ověřila - no a já ji zase nedala. Takže budeme pracovat i na tom, abych překážku milovala a budeme ji zařazovat do cvičení právě ke konci, abych si to zažila....

Odjížděly jsme spokojené, jen jsme málem Katku s Ronem dovezly až do Kopřivnice - ta se divila :) :)