Závodní trénink obedience se Zuzkou

29.09.2013 20:00

Vypravily jsme se s paničkou do Mošnova, kde pořádala Zuzana Krejčiříková závodní treénink obedience. Panička nás totiž přihlásila příští týden na zkoušku (na závody se nám kvůli pozdnímu přihlášení nepodařilo dostat) do Mošnova, tak prý abychom si všechno zopakovaly a abych si omrkla prostředí. K našemu potěšení na tomto tréninku byla i Jůlie s Kairosem a Andrea s berňačkou Deou, takže nám odpoledne v Mošnově rychle a příjemně utíkalo.

Na zkoušku jdu ještě do třídy OB-Z, protože díky tragédii která se stala Cedánkovi jsme se přes léto v tréninku neposunuly, ani jedna z nás neměla sílu na to učit se nové věci, jen jsme vlastně opakovaly a čerpaly z toho co jsme se naučiliy už dříve. Ale panička mi slíbila že zamakáme a na jaře určitě už nastoupíme do OB-1.

Po našem příjezdu šla na plac Jůlie, protože spěchala pak ještě na sutiny. Já se mezitím vyvenčila a trochu vylítala. Pak se začínalo. Napřed hromadné odložení všech co chtějí jít na OB-Z, bylo nás tam celkem 5 ve skupince. Uležela jsme to moc pěkně a vydržela jsem i to že se vedle mě dva psi zvedli a paničci si je zase vraceli na místo. Takže jsem to zvládla i přes rušivé vlivy, panička na mě byla moc pyšná.

Pak jsme si určili pořadí, no já byla delegována hned na začátek, cvičila jsem jako první. napřed byl cca 3 minuty trénink, kde si se mnou panička zkusila čtverec, chůzi u nohy a překážku. Pak odtrénovali všichni ostatní a šlo se na věc- vše odcvičit a pak Zuzka každému řekla na čem má ještě pracovat.

Pořadí cviků:

  • chůze u nohy
  • čtverec
  • odložení za pochodu do lehu
  • přivolání
  • odložení za pochodu do sedu
  • aport
  • polohy
  • překážka

Dostala jsem od Zuzky pochvalu, že jsem prý šikovná. Páni, to jsem byla ráda :). Ale samozřejmě nějaké nedostatky tam byly, více méně drobné, jen tedy jsem celkem totálně zazdila polohy před psovodem, nechtělo se mi z lehu do sedu.... Takže zase víme na čem máme ještě ten týden než půjdeme na zkoušku zapracovat, panička říkala že se se mnou vrátí zase o krok zpátky a připomene mi správné provedení těchto cviků.

Počkaly jsme ještě až docvičí berňačka Dea, hodně se od minulého tréninku zlepšila, je vidět že poctivě s páníčkou trénuje.

Pak nás vzaly paničky dozadu na louku kde jsme se vylítaly, hlavně já - flatila jsem o sto šest a měla jsem radost z toho že mě berňačka Dea nemůže doběhnout. No a pak jsme se rozloučily a my s paničkou jsme ještě jely na louky kde cvičíme, ale tentokrát jsme se tam byly jen projít a užít si podzimního sluníčka.