ZPR Zlín, tentokrát mě vedl na zkoušce Pavel

15.09.2013 20:00

Tak jsem šla znovu na ZPR. Bylo to o víkendu 14.9. - 15.9.2013 a představte si že mě na těchto zkouškách odvedl Pavel od Exy. Panička byla celý týden pryč, prý v Číně. Nevím kde to je, ale asi hodně daleko protože jsem ji celý týden neviděla a nepřišla za mnou. V pátek v noci se vrátila a byla se mnou pak celý den, páni - jak já byla šťastná. No a večer mi začala balit věci, do toho batohu co nosíme na zkoušky a akce, a já už se těšila že spolu někam pojedeme když jsme se tak dlouho neviděly. V sobotu ráno mě vzbudila panička dost brzy, zašla se mnou ven a dala mi najíst, ale pořád se nechystala..., zato Pavel se připravoval a já nevěděla co se děje. Najednou vzal Pavel vodítko a volal mě že mám jít s ním - no, šla jsem nerada - panička a Exa zůstaly doma.

Ani po příjezdu na zkoušky jsem tomu nevěřila - tomu že tu panička někde není a pro jistotu jsem kontrolovala každou vůdkyni co tam byla, jestli tam náhodou fakt někde paničku nenajdu. Paničku jsem nenašla, zato tam byla moje sestřička Angie s Martinem a Markétou a já byla ráda že vidím alespoň je. Angie mě hrozně pořád olizovala a chtěla se honit.

Vylosovali jsme si číslo a šlo se na věc - pořadí disciplín jsem měla: voda, pole a les. Vodu mám ráda, tam jsem vyšvihla všechny disciplíny v plném počtu bodů, známky tedy byly samé čtyřky. To na poli to bylo mnohem horší. U handlingu jsem Pavlovi moc nevěřila - tedy tomu že ten kus je tam kam mě posílá, protože spolu necvičíme a ta malá příprava v uplynulém týdnu mi prostě nestačila k tomu abych mu věřila tak, jako paničce. Tahle práce byla ohodnocena známkou 3. No a u markingu jsem kus přeběhla a pak ho hledala - za tohle mi rozhodčí dali známku 2, která tedy znamenala že zkoušky dojdeme ve druhé ceně. No mě to bylo celkem jedno, já se těšila na paničku - proto jsme byla moc ráda že jedeme na noc domů a s rozběhem jsem na paničku doma hned skočila a olízala ji.

V neděli jsme jeli s Pavlem zase, čekaly nás diciplíny v lese - ty jsem prošla se samými čtyřkami.

No a pak se čekalo na vyhodnocení, Pavel si povídal s paničky od mojí sestřičky a my s Angií běhaly a olizovaly se. Teda Angie už byla ke konci fakt otravná, pořád mi nedala pokoj - ale zase aspoň to rychle uteklo. Jak já se zase těšila na paničku :).

Na vyhodnocení jsme se dozvěděli že jsme došli zkoušky díky práci na poli ve druhé ceně. Jaké ale bylo naše překvapení a překvapení paničky pak doma, když nám rozohdčí předávali ocenění za práci na vodě - Nejlepší voda :) Byla jsem moc ráda že jsme to s Pavlem zvládli a že paničku potěším pěkným oceněním a panička na mě byla doma moc hrdá, že prý jsem velká frajerka :D.

No a příště, příště prý půjdu a Pavlem na vodky......

Výsledky: ZPR_Zlin_vyplneno[1].pdf (180301)

Annie a Angie: